کسب دو رتبه برتر جامعةالقرآن نهاوند در مسابقات استانی بسیج
کد خبر: 3674363
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷

کسب دو رتبه برتر جامعةالقرآن نهاوند در مسابقات استانی بسیج

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر جامعةالقرآن واحد برادران شهرستان نهاوند عنوان کرد: این مجموعه همزمان با ایام الله دهه فجر 30 برنامه قرآنی در دستور کار خود دارد.

پیام بحیرایی، مدیر جامعةالقرآن واحد برادران شهرستان نهاوند در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از همدان، اظهار کرد: این مجموعه همزمان با ایام الله دهه فجر 30 برنامه قرآنی در دستور کار خود دارد.
وی افزود: غبارروبی مزار شهدا، محفل انس با قرآن کریم و تجلیل از برگزیدگان، مسابقات، برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع دهه فجر، مسابقه خوشنویسی با اسماء الهی، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع خاطرات انقلاب و مسابقه نماز، شرکت در نماز جمعه با حضور قرآن آموز و شرکت در راه پیمایی 22 بهمن از جمله برنامه ‌های جامعةالقرآن نهاوند در ایام الله دهه فجر است.
بحیرایی اضافه کرد: برگزاری محفل انس با قرآن کریم توسط قرآن آموزان از آغازین روز دهه فجر تا پایان این دهه جهت آمادگی هر چه بیشتر آنها برای انجام فعالیت‌های خودجوش قرآنی با حضور والدین قرآن آموز از دیگر برنامه‌های این ایام است.
مدیر جامعةالقرآن واحد برادران شهرستان نهاوند ادامه داد: حضور والدین در کنار کودکان و نوجوانان می‌تواند انگیزه آنها را در ادامه فعالیت‌ها بیشتر کند همچنین آشنایی و ارتباط پدران و مادران با قرآن می‌تواند الگوی مناسبی برای فرزندان جهت عمل به آموزه‌های قرآنی باشد
وی گفت: با توجه به فعالیت‌های این موسسه متاسفانه این مجموعه با بدهی ‌5 میلیون تومان تأمین هزینه‌ روبرو است که باید تا پایان سال جاری اقدام به تسویه آن کند لذا از خیرین و اهالی نو دوست شهرستان و استان برای می‌خواهیم همواره یاری رسان این مجموعه باشند، شماره تماس ۰۹۱۸۱۵۰۶۱۰۰ نیز می‌تواند پاسخ گوی سوالات شما در این خصوص باشد.
بحیرایی اشاره ای به رتبه‌های برتر قرآن آموزان جامعةالقرآن شهرستان در مسابقات استانی بسیج داشت و عنوان کرد: محمدرضا زمانیان موفق به کسب رتبه اول رشته ترتیل در مقطع زیر۱۶سال و ابراهیم شهبازی رتبه سوم حفظ ده جز در مسابقات استانی بسیج شده اند.

 

captcha