بهره‌مندی 3000 نفر از گفتمان‌های دینی در کرمانشاه
کد خبر: 3674777
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸

بهره‌مندی 3000 نفر از گفتمان‌های دینی در کرمانشاه

گروه معارف: کارشناس برنامه‌ریزی امور فرهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: در سه ماه گذشته بیش از 3000 هزار نفر از گفتمان‌های دینی در این استان بهره‌مند شدند.

سیروس امیری، کارشناس برنامه‌ریزی امور فرهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، گفت: در سه ماه نیمه دوم سال‌جاری بیش از 3000 هزار نفر از گفتمان‌های دینی برگزار شده در مدارس، مساجد و مؤسسات قرآن استان بهره‌مند شدند.
وی افزود: از جمله اقدامات مؤثر و سازنده تبلیغات اسلامی برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع آموزه‌های دینی و ترویج سبک زندگی اسلامی است.
امیری اظهار کرد: دین و زندگی، ارتقاء سطح سواد رسانه‌ای، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی و عفاف و حجاب از جمله موضوعات گفتمان‌های برگزار شده در سه ماه دوم سال‌جاری در استان بوده است.
کارشناس برنامه‌ریزی امور فرهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: از مزیت‌های گفتمان‌های دینی برگزار شده پاسخگویی به شبهات فکری و اعتقادی جوانان و نوجوانان همچنین ارائه مطالب متناسب با نیاز مخاطبین است.
وی مشاوره مذهبی و تقویت مبانی اعتقادی و باورهای دینی را از اهداف برگزاری گفتمان‌ها دانست و افزود: پاسخگویی کارشناسانه و اقناع به سوالات و شبهات مخاطبین از طریق برگزاری گفتمان‌های دینی زمینه رشد سطح دانش و بینش آنان را فراهم می‌کند.

captcha