بهره‌مندی هزار دانش‌آموز بروجردی از جلسات گفتمان دینی
کد خبر: 3675223
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸

بهره‌مندی هزار دانش‌آموز بروجردی از جلسات گفتمان دینی

گروه فرهنگی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد از بهره‌مندی هزار و 70 دانش‌آموز از سلسله جلسات گفتمان دینی مدارس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، به‌نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی بروجرد، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد از بهره‌مندی بیش‌از هزار و هفتاد دانش‌آموز بروجردی از سلسله جلسات گفتمان دینی مدارس در این شهرستان خبر داد.
وی افزود: به‌منظور توسعه و تقویت باورهای دینی و مذهبی دانش‌آموزان گفتمان دینی در دبیرستان‌ها و هنرستان‌های شهرستان بروجرد به‌نحو مطلوبی برگزار می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: با همکاری آموزش و پرورش شهرستان و هماهنگی در مدارس برگزار کننده، گفتمان‌های دینی با موضوعات اقتصاد مقاومتی، آسیب‌های اجتماعی، سواد رسانه‌ای، و دین و زندگی برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام جعفرپور ضمن تأکید بر نیاز جامعه کنونی در برگزاری گفتمان‌های دینی، اظهارکرد: اثربخشی گفتمان‌های دینی باعث می‌شود سؤالات و شبهات بسیاری از جوانان و نوجوانان رفع شود و در پایان هر جلسه به سؤالات دانش‌آموزان توسط اساتید مجرب این گفتمان‌ها پاسخ داده می‌شود.

captcha