برگزاری ۵۰ گفتمان بصیرتی ویژه حماسه 9 دی در خرم‌آباد
کد خبر: 3675398
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵
منصوری خبرداد:

برگزاری ۵۰ گفتمان بصیرتی ویژه حماسه 9 دی در خرم‌آباد

گروه فرهنگی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌آباد، از برگزاری بیش از پنجاه گفتمان بصیرتی ویژه حماسه ۹دی، در خرم‌آباد خبر داد.

حجت‌الاسلام فرزاد منصوری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌آباد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، با شاارهب ه فعالیت تبلیغات اسلامی رد زمینه برگزاری گفتمان‌های دینی، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در مناسبت‌های مختلف اعم‌از دهه فجر، محرم، صفر، فاطمیه و ... اقدام به برگزاری گفتمان‌های دینی می‎کند.
وی بصیرت‌بخشی به مردم در رابطه با این مناسبت‌های ملی و مذهبی را از اهداف برگزاری گفتمان‌های دینی عنوان کرد و افزود: در این راستا به‌مناسبت گرامیداشت حماسه تاریخی ۹دی، اداره تبلیغات اسلامی خرم‌آباد در نظر دارد تعداد 50 گفتمان دینی و بصیرتی در موضوعات دین و خانواده، سواد رسانه‌ای، آسیب‌های اجتماعی و ... در مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و مدارس علمیه برگزار کند.
منصوری اضافه کرد:‌ این گفتمان‌های دینی ویژه دانش‌آموزان مقطع دبیرستان، دانشجویان و طلاب در دو بخش بانوان و آقایان با هدف بصیرت‌افزایی دینی و انقلابی در آستانه ۹دی برگزار خواهد شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرم‌آباد در ادامه با اشاره به این‌که گفتمان‌های دینی نقش به‌سزایی در ارتقای دانش دینی و تعمیق باورهای انقلابی جوانان دارند، اظهارکرد: رفع شبهات اعتقادی و حل مسائل فردی در حوزه دین و اجتماع با هدف ترویج سبک‌زندگی ‌اسلامی در میان جوانان، از دیگر اهداف مهم برگزاری گفتمان‌های دینی انقلابی در جامعه است.
حجت‌الاسلام منصوری در پایان با بیان این‌که برگزاری گفتمان‌های دینی به‌صورت چهره‌به‌چهره می‌تواند در تربیت نسلی مؤمن، انقلابی و بابصیرت برای آینده نظام اسلامی مؤثر باشد، افزود: این گفتمان‌ها به‌صورت مستمر و دوره‌ای با هدف ارتقای بصیرت انقلابی اقشار مختلف جامعه برگزار می‌شود.

captcha