گفتمان‌های دینی زمینه‌ساز تبیین آموزه‌های دینی است
کد خبر: 3678218
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

گفتمان‌های دینی زمینه‌ساز تبیین آموزه‌های دینی است

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در گفتمان‌های دینی بر اساس نیازهای جامعه تعیین می‌شود، گفت: گفتمان‌های دینی زمینه‌ساز تبیین آموزه‌های دینی و اسلامی است.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، با اشاره به اهمیت برگزاری گفتمان‌های دینی اظهار کرد: باید گفتمان‌های دینی با زبان و موضوعات جذاب مورد نیاز نسل‌های جوان برگزار شود.
وی با تأکید بر ضرورت برنامه‌‌ریزی برای ارتقای سطح کیفیت گفتمان‌های دینی، افزود: تلاش کرده‌ایم تا با استفاده از اساتید مجرب در سطح کشور گامی بلند در راستای ارتقای سطح کیفی گفتمان‌های دینی برداریم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار عنوان کرد: گفتمان دینی برای رفع شبهات در جامعه است و باید این فرصت‌ها را مغتنم شمرد و استفاده صحیحی از آن‌ها کرد.
وی با اشاره به اینکه گفتمان‌های دینی در مدارس بیجار و با تدریس اساتید برجسته برگزار شده که مورد استقبال چشمگیر دانش‌آموزان قرار گرفته است، بیان کرد: گفتمان دینی ویژه دانش‌آموزان در مدارس بیجار و با سخنرانی اساتید برجسته شهرستان برگزار شد.
حجت‌الاسلام مختاری‌نیا گفتمان‌های دینی را گام مؤثری در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دانست و عنوان کرد: با وجود شبیخون فرهنگی و تهاجم فرهنگی دشمنان که امروز افکار جوانان را مورد هدف قرار داده است باید آنان را بیش از پیش با اهداف و آرمان های شهدا و اسلام انقلاب آشنا گردانیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در پایان یاد آورشد: کمک به رشد علمی در فضاهای علمی و مذهبی از جمله مدرسه، دانشگاه، حوزه علمیه و مسجد و پاسخگویی به پرسش‌ها و شبهات اقشار تاثیرگذار جامعه و جوانان و نوجوانان از دیگر اهداف گفتمان‌های دینی به شمار می‌رود.

captcha