اعزام 12 هزار نفر از دانش‌آموزان کردستان به اردوی راهیان نور
کد خبر: 3678499
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

اعزام 12 هزار نفر از دانش‌آموزان کردستان به اردوی راهیان نور

گروه سیاسی: مسئول بسیج دانش‌آموزان استان کردستان از اجرای اردوی راهیان نور دانش‌آموزی و سهمیه اختصاص یافته به استان در سال ۹۶ ارایه کرد و گفت: در سال جاری ۱۲ هزار نفر از دانش‌آموزان استان به اردو اعزام می‌شوند.

مؤمنی، مسئول بسیج دانش‌آموزان استان کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از اجرای اردوی راهیان نور دانش‌آموزی و سهمیه اختصاص یافته به استان در سال ۹۶ ارائه و اظهار کرد: در سال جاری ۱۲ هزار نفر از دانش‌آموزان استان به اردو اعزام می‌شوند.
وی با بیان اینکه از این تعداد ۹ هزار نفر به یادمان‌های دفاع مقدس در شمال غرب کشور و ۳ هزار نفر نیز به جبهه‌های جنوب اعزام می‌شوند، افزود: در ۴ مرحله اردوی راهیان نور برگزار شده تا کنون تعداد ۹۱۹۷ نفر به یادمان‌های شمال غرب کشور اعزام شده‌اند.
مؤمنی اعلام کرد: از ۳ هزار نفری که مقرر هست به جبهه های جنوب اعزام شوند تا کنون در قالب دو کاروان ۶۳۴ نفر اعزام و باقی‌مانده دانش‌آموزان ماه‌های بهمن و اسفند اعزام می‌شوند.
وی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی در سال جاری، اظهار کرد: در برگزاری اردوهای راهیان نور ایمنی و سلامت دانش‌آموزان اولویت اول است.
مسئول بسیج دانش‌آموزان استان کردستان با تأکید بر ضرورت توجه به کیفیت برگزاری و اجرای اردوهای راهیان نور، از ابلاغ دستورالعمل اردویی توسط وزارت و تعیین مقرارت و پیش‌بینی سامانه‌ای به همین منظور خبر داد و یادآور شد: در اجرای اردوها باید ضوابط و شرایط ابلاغی لحاظ و اجرایی شود.

captcha