برگزاری یک هزار گفتمان دینی در فصل پاییز در کردستان
کد خبر: 3679297
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸

برگزاری یک هزار گفتمان دینی در فصل پاییز در کردستان

گروه اجتماعی: دبیر طرح گفتمان‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری یک هزار گفتمان دینی در فصل پاییز در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام مسعود محمدی، دبیر طرح گفتمان‌های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: این گفتمان ها با چهار محور دین و زندگی، اقتصاد مقاومتی، آسیب‌های اجتماعی و رسانه برگزار شده است.
وی با اشاره به اینکه این گفتمان‌ها با استفاده از اساتید بومی برگزار شد، افزود: با استقبال چشمگیر دانش‌آموزان، مربیان، معلمان و والدین در فصل زمستان نیز با همین رویکرد این گفتمان‌ها در مدارس استان برگزار می‌شود.
دبیر طرح گفتمان های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان اعلام کرد: امسال باتوجه به تفاهم‌نامه منعقد شده با آموزش و پرورش ۳۰۸ مدرسه هدف در سطح استان شناسایی و گفتمان‌های دینی در این مدارس برگزار شد.
وی بیان کرد: در هر مدرسه هدف پنج گفتمان دینی برگزار می‌شود که یکی از این گفتمان‌ها ویژه والدین بوده و چهار گفتمان دیگر نیز ویژه دانش‌آموزان با همان موضوعات برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام محمدی اعلام کرد: گفتمان‌های دینی در مدارس استان کردستان با هدف آشنایی با فرهنگ اسلام و ناب محمدی و آگاه‌سازی بیش از پیش دانش‌آموزان و والدین با آسیب‌های اجتماعی و مشکلات جامعه برگزار می‌شود.
وی به برگزاری گفتمان‌های دانشجویی و طلاب در سطح استان اشاره کرد و یادآور شد: امسال بیش از 100 گفتمان دانشجویی و طلاب با محورهای یاد شده در سطح دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه استان به‌ عنوان یکی دیگر از اقدامات اولویت دار تبلیغات اسلامی کردستان برگزار می‌شود.

captcha