فعالیت 10 روحانی مستقر و هجرت در شهرستان اقلید
کد خبر: 3680315
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵

فعالیت 10 روحانی مستقر و هجرت در شهرستان اقلید

گروه اجتماعی: کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی اقلید از فعالیت فرهنگی و تبلیغی 10 روحانی طرح هجرت و مستقر در شهر و روستاهای اقلید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، حسین رحیمی، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی اقلید امروز، 18 دی‌ماه گفت: در راستای توسعه فرهنگ دینی و تبیین و شناساندن معارف و ارزش‌های اسلامی و با همکاری امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی استان و ستاد هجرت بلند مدت، ۱۰ روحانی طرح هجرت و مستقر در روستاهای اقلید مشغول به فعالیت تبلیغی و فرهنگی هستند.
وی افزود: از این تعداد ۶ نفر در قالب طرح هجرت و ۴ نفر به‌عنوان روحانی مستقر و خود استقرار در روستاهای اقلید مشغول به فعالیت تبلیغی هستند.
رحیمی با بیان برکات و ثمرات قابل توجه استقرار روحانی و نیز فعالیت‌های فرهنگی مذهبی افزود: این روحانیون ضمن استقرار کامل در مناطق شهری و روستایی با انجام برنامه‌های فرهنگی، دینی و تبلیغی در زمینه‌های اقامه نماز جماعت، بیان احکام شرعی، پاسخگویی به سئوالات شرعی، ارائه مشاوره‌های دینی و مذهبی، تبلیغ چهره به چهره، رسیدگی به امور فرهنگی دینی روستاها، برگزاری کلاس‌های آموزش احکام و برگزاری مراسم ملی و مذهبی فعالیت داشته و اهتمام ویژه‌ای در تعمیق فرهنگ دینی در بین اقشار جامعه دارند.

captcha