برگزاری اختتامیه مسابقات حفظ، تلاوت و نغمات قرآنی در زابل
کد خبر: 3689245
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷

برگزاری اختتامیه مسابقات حفظ، تلاوت و نغمات قرآنی در زابل

گروه فعالیت‌های قرآنی: آیین اختتامیه مسابقات استانی حفظ، تلاوت، آواها و نغمات قرآنی ویژه هفته قرآن و عترت، صبح امروز با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان زابل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن( ایکنا) از سیستان وبلوچستان، آیین اختتامیه مسابقات استانی حفظ، تلاوت، آواها و نغمات قرآنی ویژه هفته قرآن و عترت، صبح امروز در شهرستان زابل برگزار شد.
عباس شهرکی، مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این خصوص بیان کرد: دومین دوره هفته قرآن و عترت از بهمن‌ماه و در آستانه دهه فجر همراه با برنامه‌های متنوع قرآنی در استان آغاز شد.
وی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های این هفته، مسابقات قرآنی بوده که امسال در رشته‌های حفظ، قرائت، اذان، ابتهال، تواشيح و سرود برگزار شد و در آن شرکت‌کنندگان در مقاطع مختلف سنی در دو مرحله شهرستانی و استانی به رقابت پرداختند.
مسئول دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: آیین اختتامیه این دوره از مسابقات امروز با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، امام جمعه زابل، جمعی از قاریان و علاقمندان به علوم قرآنی در مصلی المهدی(عج) این شهر برگزار شد و در آن، از 40 نفر از برگزیدگان مسابقات تجلیل به‌عمل آمد.

برگزاری اختتامیه مسابقات حفظ، تلاوت و نغمات قرآنی در زابل

captcha