اعلام آثار و هنرمندان برتر جشنواره نمایش‌های قرآنی استان مرکزی
کد خبر: 3689677
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹

اعلام آثار و هنرمندان برتر جشنواره نمایش‌های قرآنی استان مرکزی

گروه فعالیت‌های قرآنی: آثار و هنرمندان برتر اولین جشنواره نمایش‌های قرآنی استان مرکزی از سری برنامه‌های هفته قرآن و عترت، معرفی و تقدیر شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، اولین جشنواره نمایش‌های قرآنی استان مرکزی از سری برنامه‌های هفته قرآن و عترت، عصر روز سه شنبه 17 بهمن ماه با اجرای آخرین نمایش و مراسم اختتامیه به کار خود پایان داد و از آثار و هنرمندان برتر این جشنواره تقدیر شدند.
آرای داوران این جشنواره به شرح زیر است:
در بخش خیابانی: با اهداء لوح و جایزه نقدی از بازیگران: کریم مقدسی برای نمایش «مجلس تعزیه جنگ خندق» و محمد مصباح برای نمایش «انفجار مخوف» تقدیر به عمل آمد .
در بخش صحنه: در بخش موسیقی لوح تقدیر و جایزه نقدی به مرتضی اسعدزاده برای نمایش «حنانه» تعلق گرفت، در بخش طراحی صحنه رتبه دوم مشترکاً به محمد جواد شریفی برای نمایش «شب مهتابی نادر» و بهمن پارساآرا برای نمایش «تینار» تعلق گرفت. جایزه رتبه نخست این بخش نیز به سید مجید میرحسینی برای نمایش «حنانه» تعلق گرفت.
در بخش بازیگران زن: هیات داوران جایزه اول این بخش، شامل لوح تقدیر، جایزه نقدی و سفر زیارتی مشهد مقدس را به مهناز سبزیچی برای نمایش «تینار» داد در بخش بازیگری مرد نیز داوران بدون اولویت از پوریا رضایی برای نمایش «شب تنهایی نادر»، حسین شریعتی برای نمایش «نگین بام» و سعید حران اف برای نمایش «یاهو پرپا» تقدیر کردند.
رتبه سوم این بخش به ناصر کریمی نیک برای نمایش «مجلس برخوانی بوی بهشت» رسید، و رتبه دوم به میثم سرآبادانی برای نمایش «حنانه» تعلق گرفت، رتبه اول نیز شامل لوح تقدیر، جایزه نقدی و سفر زیارتی به مشهد مقدس به مهدی محمدی برای نمایش «چغوک» تقدیم شد.
در بخش نمایشنامه نویسی: هیات داوران رتبه دوم را مشترکاً به ناصرکریمی نیک برای نمایشنامه «مجلس برخوانی بوی بهشت» و سید مجید میرحسینی برای نمایشنامه «حنانه» اهدا کرد. در بخش کارگردانی: رتبه سوم به بهمن پارسا آرا برای کارگردانی نمایش «تینار» رسید، رتبه دوم به سید مجید میرحسینی برای کارگردانی نمایش «حنانه» تعلق گرفت و رتبه اول نیز شامل لوح تقدیر، جایزه نقدی و سفر زیارتی به مشهد مقدس به شمس اله اکبری برای کارگردانی نمایش «چغوک» تقدیم شد .

captcha