شرکت ۹۰۰ دانش‌‌آموز خرم‌آبادی در گفتمان‌های دینی
کد خبر: 3692286
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

شرکت ۹۰۰ دانش‌‌آموز خرم‌آبادی در گفتمان‌های دینی

گروه فرهنگی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌آباد از شرکت 900 دانش‌‌آموز در گفتمان‌های دینی مرحله دوم این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام فرزاد منصوری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌آباد، جمعه، 27 بهمن در جمع خبرنگاران، باد،بااعلام این خبرگفت: از شرکت 900 دانش‌‌آموز خرم‌آبادی در گفتمان‌های دینی خبرداد و گفت: به‌همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌آباد ۹۰۰ دانش‌‌آموز در گفتمان‌های دینی مرحله دوم این شهرستان شرکت کردند.
وی آشنا شدن جوانان با اصول اسلام و تقویت باورهای دینی آنان را از آثار برگزاری گفتمان‌های دینی دانست و افزود: به‌منظور اثرگذاری بیشتر موضوع گفتمان‌های دینی بر مخاطبان گفتمان‌ها به‌صورت پرسش و پاسخ برگزار شد و حاضران در بحث شرکت کرده‌اند.
منصوری ادامه داد: پاسخگویی به سؤالات شرکت‌کنندگان و بیان احکام از دیگر برنامه‌های اجرایی در این گفتمان‌ها بود.
وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیران و کادر مدارس شهرستان خرم‌آباد یادآور شد: در راستای برگزاری این گفتمان‌ها اداره آموزش و پرورش ناحیه یک و دو همکاری لازم را با اداره تبلیغات اسلامی شهرستان داشتند.
منصوری ادامه داد: برگزاری گفتمان‌های دینی گام مؤثری برای رشد و ترقی دانش‌آموزان و زمینه‌ای برای پاسخگویی به شبهات دینی دانش‌آموزان است.

انتهای پیام

captcha