برگزاری 35 گفتمان دینی در مدارس، مساجد و حوزه‌های علمیه تویسرکان
کد خبر: 3696961
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
همزمان با میلاد حضرت زهرا(س)؛

برگزاری 35 گفتمان دینی در مدارس، مساجد و حوزه‌های علمیه تویسرکان

گروه فرهنگی- سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان از برگزاری 35 گفتمان دینی با موضوع «سبک زندگی فاطمی» در مدارس، مساجد و حوزه‌های علمیه تویسرکان همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) خبر داد.

حجت‌الاسلام و ‌المسلمین علی کاروند، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: این مجموعه به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) 250 عنوان برنامه در سطح شهرستان برگزار خواهد کرد.
وی افزود: فعال کردن تشکل‌های دینی_مذهبی_مردمی در ایام و مناسبت‌های مختلف سال از برنامه‌های مهم این مجموعه است.
حجت‌الاسلام کاروند اضافه کرد: این شهرستان دارای 150 هیئت مذهبی فعال، 120 مداح و 23 موسسه و خانه قرآن شهری و روستایی است که همگی در ایام ولادت حضرت زهرا(س) فعال خواهند بود.
وی ادامه داد: تویسرکان دارای 100 مسجد فعال است که روزانه میزبان نمازگزاران جهت اقامه نماز جماعت است شبکه تبلیغ شهرستان نیز با 80 مبلغ و مبلغه در ایام ولادت در سطح مساجد فعال خواهد بود.
سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان با اشاره به اینکه این شهرستان دارای 35 مدرسه است گفت: برگزاری جشن ولادت حضرت زهرا(س) در مدارس و برگزاری گفتمان دینی از دیگر برنامه‌های این مجموعه در سطح مدارس شهرستان است.
حجت‌الاسلام کاروند ادامه داد: امسال 35 گفتمان دینی با موضوع «سبک زندگی فاطمی» در مدارس، حوزه‌های علمیه و مساجد شهرستان از روز گذشته آغاز و تا 2 روز پس از میلاد حضرت فاطمه(س) ادامه خواهد داشت.
سرپرست تبلیغات اسلامی تویسرکان بیان کرد: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) 15 ایستگاه صلواتی نیز در سطح شهرستان میزبان همشریان عزیز خواهد بود.
انتهای پیام

captcha