نهال‌های مهربانی در محوطه کلینیک تخصصی مهرانه غرس شد
کد خبر: 3703515
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
به پاس خدمات بشردوستانه 12 ساله نیکوکاران زنجانی؛

نهال‌های مهربانی در محوطه کلینیک تخصصی مهرانه غرس شد

گروه اجتماعی: به پاس خدمات بشردوستانه 12 ساله نیکوکاران زنجانی، نهال‌های مهربانی با دستان خیرین مهرانه در محوطه کلینیک تخصصی این مجموعه غرس شدند.

به گزارش ایکنا از زنجان دیروز جمعه 17 فروردین ماه نزدیک به 60 اصله نهال به پاس خدمات بشردوستانه 12 ساله نیکوکاران زنجانی، نهال‌های مهربانی با دستان خیرین مهرانه در محوطه کلینیک تخصصی این مجموعه غرس شدند.
نهال‌های مهربانی در محوطه کلینیک تخصصی مهرانه غرس شد
این نهال‌ها به صورت نمادین و به نام خیرین در محوطه مرکز رادیوتراپی انجمن خیریه مهرانه واقع در جاده گاوازنگ به خاک نشستند تا شاهد رویش مضاعف مهربانی در این مجموعه باشیم.
مینوش مقیمی رئیس هیئت مدیره مهرانه به پاس نیت خالصانه مرحومه ربابه صادقی نهال مهربانی را به اسم مادر معنوی و خیر نمونه انجمن غرس کرد و گفت: ایشان کسی بود که تمام دارایی‌اش را به مهرانه بخشید و به خیّر نمونه انجمن شهرت یافت.
اصغر وثوق، مدیرعامل انجمن مهرانه که نهال مهربانی به نام پروفسور ثبوتی، رئیس هیئت امنا و چهره ماندگار فیزیک ایران را غرس کرد، با آرزوی صحت و سلامتی برای این شخصیت علمی اظهار کرد: امیدواریم همیشه مهرانه‌ای‌ها و تمام مردم زنجان از حضور پربرکت ایشان بهره‌مند شوند.
نهال‌های مهربانی در محوطه کلینیک تخصصی مهرانه غرس شد
تقی سالک، رئیس کانون بازنشستگان اداره کل منابع طبیعی نیز در این مراسم مهرانه را از ماندگارترین کارهای کشور دانست که نه در ایران بلکه در دنیا می‌تواند نمونه باشد.
وی با بیان اینکه درخت صدقه جاریه است چه مثمر و چه غیرمثمر، تصریح کرد: این ایده بسیار قابل توجه است چرا که اقدامات خیرین مهرانه با غرس نهال ماندگار خواهد بود.
یادآور می‌شود انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان استان زنجان (مهرانه) به شماره ثبت ۲۷۰ در شهریور ماه سال ۱۳۸۵ به پیشنهاد دکتر مینوش مقیمی فوق تخصص خون و آنکولوژی و اصغر وثوق و با همت والای خیرین زنجان شکل گرفت و پس از اخذ مجوزهای قانونی از آذرماه همان سال فعالیت‌های خود را در سطح استان زنجان آغاز کرد.
captcha