برپایی 410 گفتمان دینی در سیستان‌ و بلوچستان
کد خبر: 3705652
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
در سال 96؛

برپایی 410 گفتمان دینی در سیستان‌ و بلوچستان

گروه اجتماعی- مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: در طول سال 96، تعداد 410 گفتمان دینی با حضور بیش از 12 هزار نوجوان سیستانی و بلوچ در سطح استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌ و بلوچستان، گفت: در طول سال 96، تعداد 410 گفتمان دینی با حضور بیش از 12 هزار نوجوان سیستانی و بلوچ در سطح استان برگزار شد.
وی اظهار کرد: سواد رسانه‌ای، مزایا و تهدیدهای فضای مجازی، نقش دین‌ در زندگی، اقتصاد مقاومتی، راه‌های مقابله با اعتیاد، روابط دختر و پسر، معضلات دوران بلوغ و مفاسد اخلاقی از جمله مهمترین سرفصل‌های این جلسات بوده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان افزود: ایجاد پل ارتباطی میان قشر نوجوان و کارشناسان دینی و فرهنگی می‌تواند کمک بزرگی به عبور سالم دانش‌آموزان ما از بحران دوران نوجوانی بکند، فلذا برپایی کارگاه‌ها و گفتمان‌های دینی در این جهت صورت می‌گیرد.
وی بیان کرد: ارتقاء سطح دانش دينی و مذهبی نوجوانان، پاسخ به شبهات دينی، شناخت مهارت‌های کاربردی زندگی، ارتباط چهره به چهره نوجوانان با کارشناسان مذهبی و فرهنگی، کمک به رشد علمی فضای مساجد و مدارس از دیگر اهداف برگزاری گفتمان‌های دینی است.
بزمانی با بیان اینکه استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان صورت گرفت، اظهار کرد: در این جلسات سعی شد تا از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه به‌عنوان سخنران استفاده شود.

انتهای پیام

captcha