آمادگی ۲۱ آموزشگاه در طارم برای اجرای طرح هجرت
کد خبر: 3732596
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

آمادگی ۲۱ آموزشگاه در طارم برای اجرای طرح هجرت

گروه اجتماعی- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان طارم از اجرای طرح هجرت در ۲۱ آموزشگاه خبر داد و گفت: طرح هجرت برنامه‌ای فرهنگی تربیتی در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان است

آمادگی 21 آموزشگاه در طارم برای اجرای طرح هجرت
عبادالله عبادی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان طارم در گفت‌‌وگو با ایکنا، از زنجان، با اشاره به اجرای طرح هجرت در این شهرستان، گفت: طرح هجرت فرصت مناسبی جهت مهارت‌آموزی و رشد شخصیتی و اجتماعی دانش‌آموزان است.

وی با بیان اینکه در طول سال برنامه‌های مختلفی جهت همکاری و تعامل بین دو ارگان سپاه و آموزش و پرورش وجود دارد، اظهار کرد: اگر امکانات و زیر ساختهای لازم جهت اجرا فراهم شود طرح هجرت یکی از بهترین این برنامه‌هاست.

عبادی افزود: در طول اجرای طرح هجرت دانش‌آموزان ضمن مهارت‌آموزی در یک یا چند رشته خاص، همکاری، تعامل، احترام به همنوع و مسؤلیت‌پذیری را یاد گرفته و همچنین این طرح موجب رشد شخصیتی، اجتماعی و تقویت اعتماد به نفس دانشآموزان می‌شود.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش طارم خاطر نشان کرد: طرح هجرت، در دل اوقات فراغت تابستانی قرار دارد و با انجام به موقع و مناسب می‌تواند از ابتلای دانش آموزان به آسیب‌های اجتماعی پیشگیری کند.

وی با بیان اینکه تاکنون 21 آموزشگاه جهت انجام طرح هجرت در فصل تابستان اعلام آمادگی کرده‌اند، اظهار کرد: بیشترین حمایت‌ها در حوزه رنگ‌آمیزی، نقاشی و طراحی، خوشنویسی و تعمیرات جزئی خواهد بود که با مشارکت دانش‌آموزان مدارس و همکاری مربیان و یا تأمین استاد کار در مدارس اجرا خواهد شد.
 
انتهای پیام
captcha