طرح هجرت؛ تابستانی با طعم کار و تلاش
کد خبر: 3826302
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۳

طرح هجرت؛ تابستانی با طعم کار و تلاش

گروه اجتماعی ــ مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره گفت: طرح هجرت به منظور تعمیرات جزئی در مدارس، با حضور ۸۵ دانش‌آموز در خرم‌دره کلید خواهد خورد.

طرح هجرت؛ تابستانی با طعم کار و تلاشبه گزارش ایکنا از زنجان، لعیا جعفری، مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره ظهر پنج‌شنبه، ۲۰ تیرماه در جلسه طرح هجرت این شهرستان، اظهار کرد: طرح هجرت با هدف شناسایی، هدایت و به‌کارگیری قابلیت‌ها، توانمندی‌ها وظرفیت‌های دانش‌آموزان، نهادینه کردن فرهنگ کار، تلاش و مسئولیت‌پذیری و پرورش روحیه تعاون و همکاری در دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: ضرورت دارد تا در کنار توجه به بهسازی، زیباسازی و نشاط مدارس به تقویت فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی هم توجه خاص شود.

جعفری به نقش فضای مناسب آموزشی در روحیه و یادگیری دانش‌آموزان تاکید کرد و گفت: فضای آموزشی مناسب نشاط، شادابی و پویایی را در دانش‌آموزان رقم خواهد زد.

این  مسئول ادامه داد: چنانچه کلاس درس رنگ‌آمیزی مناسبی داشته باشد تاثیر روانی آن بر یادگیری بهتر دانش‌آموزان ملموس و مشهود خواهد بود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در قالب طرح هجرت به دنبال نهادینه کردن مفاهیم و ارزش‌هایی است که می‌تواند در تکامل شخصیتی دانش‌آموزان تاثیرگذار باشد، گفت: اجرای این طرح هجرت فرصت مناسبی جهت هدایت و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان و بستری برای جلوگیری از اتلاف وقت و استفاده ی بهینه از انرژی آنان است.

جعفری ادامه داد: دراین طرح در عرصه‌های مختلف فرهنگی، زیباسازی مدارس، رنگ‌آمیزی، نقاشی، تعمیرات و تجهیزات با به‌کارگیری 85 نفردانش‌آموز در 10روز اردوی جهادی طرح هجرت کلید خواهد خورد.
انتهای پیام
captcha