۲۰ هزار متر مربع از واحد‌های اطراف حسینیه زنجان تملک شد
کد خبر: 3732846
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵

۲۰ هزار متر مربع از واحد‌های اطراف حسینیه زنجان تملک شد

گروه سیاست و افتصاد - عضو هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان به برنامه طرح توسعه حسینیه اشاره کرد و گفت: برای این کار تا کنون ۲۰ هزار مترمربع از واحد‌های اطراف حسینیه زنجان تملک شده است.

20 هزار مترمربع از واحدهای اطراف حسینیه زنجان تملک شد
علیرضا فیروزفر در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: طرح جامع توسعه حسینیه اعظم زنجان با مدیریت شهرداری از سال ۹۰ آغاز شد ولی در برهه‌ای از زمان در حین کار به دلایلی این فعالیت متوقف شد.
وی با اشاره به اینکه در اجرای طرح توسعه حسینیه اعظم زنجان ارگان‌هایی مانند شهرداری، استانداری و اداره اوقاف و امور خیریه دخیل هستند بیان کرد: قرار است تغییراتی روی این طرح اعمال شود که با در نظر گرفتن این تغییرات کار توسعه تا 5 یا 6 ماه آینده از سر گرفته می‌شود.
عضو هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان یادآور شد: تاکنون از محل نذورات مردمی نزدیک به ۲۰ هزار متر مربع از واحدهای اطراف حسینیه تملک شده که بیشتر به اینها به قطعات کوچک ۱۰۰ یا ۲۰۰ متری اختصاص دارد.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۱ منزل تملک شده است عنوان کرد: احتمالاً طرح توسعه حسینیه نیاز به دست‌کم 4 هکتار مساحت داشته باشد، در واقع به معنی این است که بیشتر از نصف تملکات باقی مانده است.
وی خاطرنشان کرد: در قالب این طرح تاکنون فعالیت‌هایی نیز انجام شده که احداث دارالشفا، سالن همایش و کتابخانه از مهمترین آنها به شمار می‌رود که در طول سال به متقاضیان خود خدمات‌رسانی می‌کند.
فیروزفر به اهمیت و تاریخچه حسینیه اعظم زنجان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر فعالیت حسینیه اعظم زنجان به‌ویژه در ایام محرم بازتاب جهانی دارد و شناسنامه فرهنگی زنجان به شمار می‌رود.
 
انتهای پیام
captcha