تبیین و تشریح برکات حضور مردم در نماز جمعه توسط مبلّغان دینی در لرستان
کد خبر: 3732996
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۰

تبیین و تشریح برکات حضور مردم در نماز جمعه توسط مبلّغان دینی در لرستان

گروه فرهنگی ـ معاون تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نمازجمعه، گفت: هم‌زمان با فرا رسیدن سالروز اقامه اولین نمازجمعه، ائمه جمعه و مبلّغان برکات حضور مردم در نماز عبادی ـ سیاسی جمعه را برای مردم تشریح و تبیین می‌کنند.

تبیین و تشریح برکات حضور مردم در نماز جمعه توسط مبلّغان دینی در لرستان 

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به در پیش بودن پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نمازجمعه در کشور در رابطه با برنامه‌های ویژه این روز، گفت: هم‌زمان با فرا رسیدن سالروز اقامه اولین نمازجمعه، ائمه جمعه و مبلّغان برکات پُرشور حضور مردم در نماز عبادی ـ سیاسی جمعه را برای مردم تشریح و تبیین می‌کنند.
وی در ادامه با گرامیداشت دهه کرامت و ایام با سعادت ولات حضرت فاطمه‌معصومه(س) و امام رضا(ع)، افزود: در راستای نهادینه شدن فرهنگ و سیره رضوی برنامه‌های مختلفی توسط اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان طی دهه کرامت انجام گرفت.
غلامی با اشاره به حضور مبلّغان دینی طی دهه کرامت در نقاط مختلف استان لرستان، اضافه کرد: مبلّغان با برگزاری نشست‌ها و گفتمان‌های اعتقادی پیرامون مناقب اهل‌بیت(ع) به‌ویژه امام رضا(ع) و حضرت فاطمه‌معصومه(س) تلاش می‌کنند سبک زندگی اسلامی را در بین مردم به‌ویژه نسل جوان نهادینه و فرهنگ‌سازی کنند. .
معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این‌که در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت از ظرفیت تبلیغی ائمه جمعه، جماعات، روحانیون طرح هجرت و ... استفاده شد، ادامه داد: قریب به 300 مبلّغ در مناطق مختلف لرستان معارف دینی و سبک زندگی اهل‌بیت(ع) را در این دهه تبیین کردند.
حجت‌الاسلام غلامی گفت: توجه دادن دختران جوان به شخصیت دینی، ولایی و اعتقادی حضرت معصومه(س) از مهم‌ترین اهداف برگزاری گفتمان‌ها دینی ویژه دهه کرامت برای بانوان است.
وی، برگزاری نشست‌های معرفتی در مساجد با حضور مبلّغان برای عموم مردم، مسابقات فرهنگی و تجلیل از فعالان فرهنگی به‌ویژه دختران جوان با محوریت عفاف و حجاب را از دیگر برنامه‌های دهه کرامت برشمرد .

 

انتهای پیام

captcha