برگزاری ۱۵۰ گفتمان دانش‌آموزی در شهرستان سنندج
کد خبر: 3760146
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

برگزاری ۱۵۰ گفتمان دانش‌آموزی در شهرستان سنندج

گروه اجتماعی - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج از برگزاری ۱۵۰ گفتمان دانش‌آموزی در دبیرستان‌های سطح شهرستان سنندج خبر داد.

برگزاری 150 گفتمان دانش‌آموزی در شهرستان سنندج

حجت‌الاسلام امیر کاوه، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، با اشاره به اینکه گفتمان‌های یکی از برنامه اثرگذار تبلیغات اسلامی بوده است، اظهار کرد: در این راستا 150 گفتمان دینی به زودی در سطح دبیرستان‌های شهرستان سنندج برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این گفتمان‌های دینی در سطح 25 دبیرستان متوطه اول و دوم سطح شهر و روستاهای شهرستان سنندج برگزار خواهد شد، افزود: از این تعداد 13 دبیرستان بانوان و 12 دبیرستان آقایان بوده است.
حجت‌الاسلام کاوه با تأکید بر اینکه اولویت ما در اجرای برنامه‌های فرهنگی به‌ویژه برگزاری گفتمان‌های دینی روستاها و مناطق حاشیه شهر است، بیان کرد: براین اساس مکان برگزاری گفتمان‌های دینی در سطح ناحیه منفصل شهری نایسر، ننله و حسن آباد است.
وی عنوان کرد: گفتمان‌های دینی دانش‌آموزی امسال با موضوعیت آسیب‌شناسی اجتماعی در سطح دبیرستان‌های متوسطه اول و دوم این شهرستان برگزار می‌شود.
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج در پایان یادآور شد: در این گفتمان‌های دینی 10 نفر از اساتید برجسته استان با اداره تبلیغات اسلامی همکاری دارند.
انتهای پیام

captcha