عضویت ۲۹۲ هزار نفر از دانش‌آموزان آذربایجان‌شرقی در بسیج
کد خبر: 3760471
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

عضویت ۲۹۲ هزار نفر از دانش‌آموزان آذربایجان‌شرقی در بسیج

گروه اجتماعی - رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه عاشورا، با اشاره به عضویت پنج میلیون دانش‌آموز در سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور، تاکید کرد: ۲۹۲ هزار نفر از دانش‌آموزان استان آذربایجان شرقی از مقطع سوم ابتدایی تا دیپلم در سازمان بسیج دانش‌آموزی استان عضو هستند.

عضویت 292 هزار نفر از دانش آموزان آذربایجان‌شرقی در بسیج

وحید فرشباف رشیدی، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه عاشورا در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با اشاره به عضویت پنج میلیون دانش‌آموز در سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور، تاکید کرد: ۲۹۲ هزار نفر از دانش‌آموزان استان آذربایجان شرقی از مقطع سوم ابتدایی تا دیپلم در سازمان بسیج دانش‌آموزی استان عضو هستند.

وی با اشاره به فعالیت ۵۰ حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی در نواحی و مناطق مختلف آموزش و پرورش استان، تشریح کرد: قریب به سه هزار واحد مقاومت بسیج نیز در مدارس استان مستقر هستند.

فرشباف با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدای دانش‌آموز در مدارس استان، تاکید کرد: طبق برنامه های مصوب، بیش از 184 یادواره شهدای دانش‌آموز با هدف معرفی شخصیت شهدا در مدارس استان برگزار خواهد شد، آذربایجان‌شرقی یک‌هزار و ۸۵۰ شهید دانش‌آموز دارد.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان شرقی، هدف از اردوهای هجرت توسط دانش‌آموزان بسیجی را محرومیت زدایی از مناطق محروم و تربیت دانش‌آموزان عنوان کرد و افزود: در آن بیش از 3500 نفر از دانش‌آموزان شرکت کرده اند.

وی برگزاری اردوهای راهیان نور را از دیگر برنامه‌های محوری سازمان بسیج دانش آموزی برشمرد و گفت: طی سه سال گذشته 70 هزار دانش آموز کلاس‌های دهم و یازدهم با سه هزار و 500 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی شمالغرب و جنوب کشور اعزام شدند.

انتهای پیام

captcha