دشمن به دنبال نابودی نقاط قوت ما و تضعیف روحیه استکبارستیزی است
کد خبر: 3761295
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶

دشمن به دنبال نابودی نقاط قوت ما و تضعیف روحیه استکبارستیزی است

گروه اجتماعی - رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان بیان کرد: پس از گذشت ۴۰ سال دیگر زمان آزمون و خطا گذشته و دشمن به دنبال نابودی نقاط قوت ما و تضعیف روحیه استکبارستیزی است.

دشمن به دنبال نابودی نقاط قوت ما و تضعیف روحیه استکبارستیزی است

محمدتقی امیدی‌ساکت، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه پس از گذشت ۴۰ سال دیگر زمان آزمون و خطا گذشته و دشمن به دنبال نابودی نقاط قوت ما و تضعیف روحیه استکبارستیزی است، خاطرنشان کرد: داشتن ثروت همیشه مشکل‌ساز و فسادآور نیست، اگر به درستی مدیریت نشود می‌تواند در مسیر نادرست به‌کار گرفته شود بنابراین در این راستا باید دولتمردان برنامه‌های خوبی طراحی و اجرا کنند.
وی با بیان اینکه باید در حوزه اقتصاد خود را باور کنیم، اظهار کرد: دولتمردان حوزه اقتصاد نیز باید همچون عرصه دفاعی خود را باور داشته و از تفکر سرمایه‌داری غرب یا همان اقتصاد باز لیبرال که برای اقتصاد کشور مهلک است، دوری کنند و به دنبال استفاده و بهره‌وری از توانمندی‌های خود باشند.
امیدی‌ساکت با بیان اینکه آن چیزی که در نظام جمهوری اسلامی بیان شده انجام تمام فعالیت‌ها در چهار چوب قانون است، افزود: اگر کشور در عصر حاضر با مشکلات اقتصادی مواجه است به علت عدم اتکا و باور به توانمندی‌های خود در این حوزه بوده و این نکته را نباید فراموش کرد که بخش اعظم این مشکلات در اثر تغییر دولت‌هاست.
وی با بیان اینکه باید نقاط مثبت خود را پررنگ و بزرگ کنیم، ادامه داد: متأسفانه با تغییر دولت‌ها و اتخاذ سیاست‌ها و برنامه‌های هر دولت چراغ سبزی به دشمن نشان داده می‌شود بنابراین همانگونه که کشور‌های غربی در باطل بودن خود ثابت قدم هستند ما نیز باید در حق بودن خود ثابت قدم باشیم.
امیدی‌ساکت با اشاره به اینکه کشور در عرصه دفاعی به توانمندی و خودکفایی دست یافته است، بیان کرد: در زمان جنگ هشت ساله ایران و عراق، کشور ما از داشتن سیم خاردار هم محروم بود اما پس از آن با اتکا و اعتماد به توان داخل اکنون یکی از کشور‌های قدرتمند در عرصه دفاعی هستیم.
وی با اشاره به اینکه پس از دفاع مقدس شکاف طبقاتی افزایش یافت، عنوان کرد: امام راحل فرمودند «انقلاب ما انقلاب پابرهنگان است» اما این تفکر و بینش پس از دوران دفاع مقدس تغییر کرد و پابرهنگان پلکانی برای پیشرفت سرمایه‌داری و اقتصاد لیبرال در کشور شدند.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان همدان اظهار کرد: هرجا سخن از استکبار در میان بوده استضعاف هم با آن همراه بوده است، ریزش‌های انقلاب نیز به علت نزدیکی به غرب و روشنفکران غرب‌زده رخ داده که این خود استحاله فکری و فرهنگی را در پی دارد.
وی عنوان کرد: قطب‌نمای ما باورها و اعتقادات دینی است بنابراین تفکر و اعمال ما باید برگرفته از سیره اهل بیت(ع) و ائمه اطهار(ع) باشد که متأسفانه عدم باور و تکیه بر توان داخلی آن چیزی است که امروز از آن رنج می‌بریم.
انتهای پیام

captcha