اعزام ۶ هزار دانش آموز البرزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور
کد خبر: 3761457
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

اعزام ۶ هزار دانش آموز البرزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

گروه معارف- رئیس بسیج دانش‌آموزی البرز گفت: ۶ هزار دانش‌آموز البرزی در قالب کاروان‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور بازدید می‌کنند.

اعزام 6 هزار دانش آموز البرزی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

سرهنگ مجید زنجانی، رئیس بسیج دانش‌آموزی البرز در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: این اردو یک سفر معنوی- آموزشی است که در آن دانش‌آموزان پسر و دختر متوسطه دوره دوم در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق جنوب کشور اعزام می‌شوند.
وی افزود: این اردوها هر سال با هدف آشنایی دانش‌آموزان با فرهنگ ایثار و شهادت، تقویت روحیه خودباوری و جهادی، احساس مسئولیت در مقابل ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، مشارکت‌پذیری، بصیرت‌شناسی، مهارت دفاعی و دانش‌افزایی در زمینه دوران هشت سال دفاع مقدس در مدارس کشور برگزار می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: اعزام دانش‌آموزان البرز به این اردوها از امروز 14 آبان ماه 97 با اعزام دانش‌آموزان دختر آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج آغاز می‌شود.
زنجانی اضافه کرد: در مرحله اول بر اساس جدول تنظیم شده به مدت 45 روز 3 هزار و 500 دانش‌آموز دختر این استان از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.
زنجانی خاطرنشان شد: در مرحله دوم 2 هزار و 500 دانش آموز پسر این استان نیز بعد از امتحانات نوبت اول سال تحصیلی 98-97 به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اعزام می شوند.
رئیس بسیج دانش‌آموزی البرز یادآورشد: اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزان نواحی و مناطق هشت‌گانه آموزش و پرورش البرز چهار روزه است که در آن دانش‌آموزان از نزدیک با حماسه‌آفرینی رزمندگان و شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند.
وی گفت: در این اردو برای آشنایی و درک فلسفه دفاع و فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر دانش‌آموزان البرزی برنامه‌های متنوعی در قالب نشست‌های آموزشی، بازدیدی، نمایشی، صبحگاه مشترک، مسابقات فرهنگی و ... پیش‌بینی شده است.
انتهای پیام

captcha