برگزاری گفتمان دینی «جاهلیت مدرن» در بجنورد
کد خبر: 3767023
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

برگزاری گفتمان دینی «جاهلیت مدرن» در بجنورد

گروه معارف - کارشناس تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد از برپایی گفتمان دینی با موضوع «جاهلیت مدرن» در مناطق ویژه تبلیغی این منطقه خبر داد.

برگزاری گفتمان دینی با موضوع «جاهلیت مدرن» در شهرستان بجنورد

اسماعیل قاسمی، کارشناس تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: گفتمان دینی با موضوع «جاهلیت مدرن» با دعوت از اساتید برجسته در مناطق ویژه طرح کرامت اجتماعی برگزار شد.
وی ادامه داد: این طرح به منظور آگاه سازی جوانان و نوجوانان با آسیب‌های موجود در جامعه وعرفان های نوظهور و مدرنی که جوانان جامعه را هدف قرار داده اند و همچنین تأثیر آن بر گسست های خانواده برپا شد.
قاسمی افزود: مناطق ویژه بجنورد در طرح کرامت اجتماعی منطقه محمد علی پهلوان، گلستان شهر و صادقیه است که طرح‌های فرهنگی مناسبی در این مناطق برپا می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری برنامه جشن ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) در نقاط مختلف شهرستان با حضور پرشور مردم، افزود: در هفته وحدت برنامه‌ها و محافل متعدد قرآنی با حضور قاریان شاخص استانی و کشوری در بجنورد و روستاها برگزار شد که امیدواریم در سال‌های آتی شاهد برگزاری بهترو بیشتراینگونه برنامه‌های فرهنگی در سطح شهرستان باشیم.
وی بیان کرد: یکی از نقاط قوت برنامه‌های فرهنگی هفته وحدت و مراسم جشن ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) امسال نسبت به سال‌های گذشته حضور اقشار مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان در این برنامه‌ها و انس گرفتن آنان با مفاهیم قرآنی بود.
انتهای پیام.

captcha