۳ هزار دانش‌آموز البرزی به اردو‌های راهیان نور اعزام می‌شوند
کد خبر: 3768633
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

۳ هزار دانش‌آموز البرزی به اردو‌های راهیان نور اعزام می‌شوند

گروه اجتماعی ـ جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی البرز گفت: اعزام ۳ هزار دانش‌آموز پسر این استان به اردو‌های راهیان نور از بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

اعزام 3 هزار دانش‌آموز پسر البرزی به اردوهای راهیان نور

عباس شکری، جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: سهمیه امسال البرز برای اعزام دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور پنج هزار و 700 نفر است.
وی افزود: اعزام دانش‌آموزان دختر از 14 بهمن آغاز و تا هشتم آذر ادامه داشت و در این مدت 3500 دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
این مسئول با اشاره به اینکه اعزام سه هزار دانش‌آموز پسر از بهمن‌ماه آغاز می‌شود، گفت: امسال البرز 800 نفر بیشتر از سهمیه تعیین شده، دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور اعزام می‌کند.
شکری در ادامه از برگزاری مشاوره‌های تحصیلی در مدارس البرز خبر داد و گفت: این مشاوره‌ها در طول سال و بیشتر در مدارس مناطق محروم برگزار می‌شود.
جانشین سازمان بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: مشاوره‌ها به صورت رایگان بوده و همه دانش‌آموزان می‌توانند از خدمات ارائه شده استفاده کنند.
وی همچنین از امضای تفاهم‌نامه با مؤسسه رزمندگان خبر داد و گفت: براساس تفاهم‌نامه و به منظور ارتقای تحصیلی دانش‌آموزان، این مؤسسه اقدام به برگزاری کلاس‌های کنکور می‌کند و دانش‌آموزان در طول سال می‌توانند از این کلاس‌ها استفاده کنند.
انتهای پیام

captcha