برگزاری جلسات ختم قرآن در مدارس طارم
کد خبر: 3773879
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

برگزاری جلسات ختم قرآن در مدارس طارم

گروه فعالیت‌های قرآنی - معاون پرورشی آموزش و پرورش طارم گفت: هفته قرآن فرصت مناسبی جهت تحکیم و تقویت آموزه‌های قرآنی در مدارس است و برنامه‌های ختم قرآن، حفظ قرآن، دیدار با علما و فعالان حوزه قرآن، تجلیل از همکاران و دانش‌آموزان فعال قرآنی در این هفته اجرا می‌شود.

برگزاری جلسات ختم قرآن در مدارس طارمعبادالله عبادی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان طارم در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با بیان اینکه ما مسلمانان  باید در تمام طول سال با قرآن مأنوس باشیم و از تعالیم آن بهره مند شویم، ادامه داد: هفته قرآن فرصتی جهت یادآوری اهمیت یادگیری قرآن و آموزش آن در مدارس جهت کشف و هدایت استعدادهای دانش‌آموزان است.
وی با بیان اینکه در هفته قرآن برنامه‌های مختلفی در مدارس اجرا می‌شود، تصریح کرد: از مهمترین این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری جلسات قرآنی، ختم قرآن، حفظ قرآن، دیدار با علما و فعالان حوزه قرآن، تجلیل از همکاران و دانش‌آموزان فعال در این حوزه و شروع مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز اشاره کرد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان از جمله طرح‌های قرآنی آموزش و پرورش را حفظ جزء 30 قرآن، مسابقات قرآن، عترت و نماز، طرح نور، طرح حفظ موضوعی قرآن کریم، آموزش عملی نماز، طرح پیوند مسجد و خانه و مدرسه، آموزش پلکانی نماز، درس‌هایی  از قرآن و.. برشمرد.
انتهای پیام
captcha