برنامه‌های قرآنی دانش‌آموزان در طول سال تداوم داشته باشد
کد خبر: 3774843
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

برنامه‌های قرآنی دانش‌آموزان در طول سال تداوم داشته باشد

گروه فعالیت‌های قرآنی - امام جمعه طارم با اشاره به اینکه هفته قرآنی در آموزش و پرورش فرصت مناسبی جهت انس بیشتر دانش‌آموزان با تعالیم الهی است، گفت: برنامه‌های قرآنی بین دانش‌آموزان باید در طول سال تداوم داشته باشد.

برنامه‌های قرآنی بین دانش‌آموزان باید در طول سال تداوم داشته باشدبه گزارش ایکنا، از زنجان، حجت‌الاسلام محمد صادقی‌پور، امام جمعه طارم ظهر امروز یکشنبه ۲ دی ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به نام‌گذاری هفته آخر به نام هفته قرآن در آموزش و پرورش، اظهار کرد: از جمله برنامه‌های قرآنی اجرا شده در آموزش و پرورش شهرستان برای بزرگداشت هفته قرآن می‌توان به برگزاری مسابقات قرآنی، جلسات ختم و محافل انس با قرآن، اقامه نماز جماعت در مدارس، طرح پیوند مسجد و خانه و مدرسه و حضور مسؤلین در نمازهای جماعت مدارس شبانه روزی و... اشاره کرد.
وی عنوان کرد: نام‌گذاری هفته آخر آذرماه به عنوان هفته قرآنی در آموزش و پرورش فرصت مناسبی جهت انس بیشتر دانش‌آموزان با تعالیم قرآنی است.
امام جمعه طارم با تاکید بر اینکه برگزاری برنامه‌های قرآنی باید در طول سال نیز تداوم داشته باشد، عنوان کرد: قرآن سد محکمی برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان که اغلب جوانان و نوجوانان را هدف قرار داده، است.
این مسئول بر لزوم حمایت همه ارگان‌های مختلف و خیرین از آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: کمک به آموزش و پرورش، نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده دانش‌آموزان این مرز و بوم است.
انتهای پیام
captcha