مشارکت خیران البرزی در طرح «یلدای مهربانی»
کد خبر: 3774665
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱

مشارکت خیران البرزی در طرح «یلدای مهربانی»

گروه اجتماعی- کسبه نیکوکار عضو اتحادیه قنادان و میدان میوه و تره‌بار کرج به همراه حامیان طرح اکرام ایتام و خیران مراکز نیکوکاری با کمک ۳۰۰ میلیون تومانی در طرح «یلدای مهربانی» مشارکت کردند.

مشارکت خیران البرزی در طرح «یلدای مهربانی»

شاپور قاسمی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به لزوم واگذاری امور محرومان به مردم و خیّران باهدف توسعه ابعاد مردمی کمیته امداد امام(ره) گفت: امسال در شب یلدا حدود سه هزار نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان جامعه هدف مراکز نیکوکاری از سبد اهدایی خیّران شامل میوه، شیرینی و برخی اقلام خوراکی بهره‌مند شدند.
وی بابیان اینکه تفاهم‌نامه‌ای بین این نهاد و اتحادیه قنادان با عضویت ۳۶۰ واحد صنفی و در آستانه شب یلدا منعقد گردید افزود: کسبه نیکوکار عضو اتحادیه قنادان و میدان میوه و تره‌بار کرج به همراه حامیان طرح اکرام ایتام و خیّران مراکز نیکوکاری با کمک ۳۰۰ میلیون تومانی در طرح «یلدای مهربانی» مشارکت کردند.
قاسمی با اشاره به تعامل مطلوب کمیته امداد استان البرز با مرکز نیکوکاری اصناف به‌منظور بهره‌گیری از ظرفیت ۶۴ اتحادیه برای رفع نیازهای متنوع محرومان گفت: در تابستان امسال ۲۳۶ دستگاه کولر از طریق هم‌افزایی با این مرکز بین مددجویان توزیع شد و در شب یلدا نیز از طریق اتحادیه قنادان شاهد یک اقدام خداپسندانه دیگر از سوی این مرکز بودیم و امیدواريم برای رفع سایر نیازها به‌ویژه در آستانه سال نو این همکاری گسترش پیدا کند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز یادآور شد: در حال حاضر اقدامات خوبی به‌منظور مشارکت ساکنان محلّه‌ها برای رفع نیازهای معیشتی مددجویان تحت حمایت این نهاد که در همان محله سکونت دارند با جدیّت در حال انجام است و هم‌اکنون در استان البرز ۳۰ مرکز نیکوکاری محله محور تحت نظارت کمیته امداد فعالیت می‌کنند.
این مسئول با تأکید بر اینکه گفت: با توجه به شرایط اقتصادی اخیر کشور و افزایش مشکلات معیشتی مددجویان و سایر نیازمندان مراجعه‌کننده به کمیته امداد از آحاد مردم نیکوکار می‌خواهیم در جهت کاهش فقر در بین محرومان این نهاد را یاری کنند.
انتهای پیام

captcha