ارسال ١١٥ اثر به دبیرخانه جشنواره عکس هفته قرآن و عترت لرستان
کد خبر: 3777910
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

ارسال ١١٥ اثر به دبیرخانه جشنواره عکس هفته قرآن و عترت لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی - داوری آثار ارسالی به جشنواره عکاسی هفته قرآن و عترت لرستان سه‌شنبه، یازدهم دی‌ماه در ارشاد لرستان برگزار شد و طی آن نفرات برتر و شایسته تقدیر مشخص شدند.

ارسال ١١٥ اثر به دبیرخانه جشنواره عکس هفته قرآن و عترت لرستان/داوری انجام شد

به گزارش ایکنا از لرستان، داوری آثار ارسالی به جشنواره عکس هفته قرآن و عترت لرستان، سه‌شنبه، یازدهم دی‌ماه‌ در محل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان‌ برگزار شد.
در این جلسه منصور احمدی، دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت استان لرستان، با اشاره به ارسال ١١٥ اثر به دبیرخانه جشنواره عکس هفته قرآن و عترت لرستان، گفت: این جشنواره‌ در گستره استانی برگزار شد.

وی با بیان این‌که داوری این آثار توسط سه تن از داوران و هنرمندان برجسته در این رشته برگزار شد، اضافه کرد: در میان آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره سه اثر رتبه اول تا سوم را کسب کرده و دو اثر به‌عنوان آثار شایسته تقدیر شناخته شدند.

دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت استان لرستان، تصریح کرد: اسامی نفرات برگزیده همزمان با برگزاری اختتامیه جشنواره اعلام خواهد شد.

یادآور می‌شود؛ دبیری جشنواره عکس از مجموعه جشنواره‌های هفته قرآن و عترت را غلامرضا نعمت‌پور، از هنرمندان برجسته این رشته در استان برعهده داشتند.

انتهای پیام

captcha