خانه‌های عالم؛ مراکز نشر فرهنگ اسلامی
کد خبر: 3778110
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

خانه‌های عالم؛ مراکز نشر فرهنگ اسلامی

گروه اجتماعی- مسئول امور حقوقی و املاک تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از استقرار 102 روحانی در خانه های عالم استان خبر داد و گفت: خانه‌های عالم یکی از مراکز نشر فرهنگ اسلامی هستند که در مناطق مختلف روستایی استان، سبب پیشبرد اهداف نظام اسلامی می‌شوند.

خانه‌های عالم؛ مراکز نشر فرهنگ اسلامی

حجت محمدپور، مسئول امور حقوقی و املاک تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به اینکه تعداد ۸۹ خانه عالم تا پایان سال گذشته در استان ثبت شده است، اظهار کرد: خانه‌های عالم یکی از مراکز نشر فرهنگ اسلامی به شمار می‌روند که در مناطق مختلف روستایی استان، سبب پیشبرد اهداف نظام اسلامی می‌شوند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۲ روحانی مستقر در خانه‌های عالم استان حضور دارند، تصریح کرد: روحانیان مستقر با حضور فعال خود در روستاهای مختلف استان، مردم را از مسائل دینی و اجتماعی و سیاسی روز آگاه می‌کنند و همچنین در حل مسائل و مشکلات به آنان یاری می‌رسانند.
محمدپور با اشاره به اینکه خوی با تعداد ۱۴ خانه، دارای بیشترین تعداد خانه عالم در استان است، خاطرنشان کرد: ارومیه با ۱۳، سلماس و نقده هر کدام با ۹ خانه عالم در رده‌های بعدی قرار دارند و همچنین ۸ خانه عالم نیز در چالدران و ماکو، میاندوآب و شاهین‌دژ هرکدام ۷ خانه عالم، ۳ خانه عالم در چایپاره و پلدشت و ۲ خانه نیز شهرستان شوط واقع شده است.
انتهای پیام

captcha