برگزاری کارگاه تخصصی «سبک زندگی اسلامی و هنر خوب زیستن» در زنجان
کد خبر: 3778519
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

برگزاری کارگاه تخصصی «سبک زندگی اسلامی و هنر خوب زیستن» در زنجان

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر مؤسسه قرآنی «جنت‌الماوی» از برگزاری کارگاه تخصصی یک‌روزه سبک زندگی اسلامی و هنر خوب زیستن در زنجان خبر داد و گفت: این کارگاه برای ۲۰۰ نفر از طلاب و مدرسان قرآنی ترتیب داده شده است.

برگزاری کارگاه تخصصی سبک زندگی اسلامی و هنر خوب زیستن در زنجانسمیه سلیمی در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: نخستین کارگاه تخصصی یک‌روزه سبک زندگی اسلامی و هنر خوب زیستن، با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار می‌شود.
وی افزود: این دوره، روز شنبه 15 دی‌ماه و با حضور 200 نفر از طلاب، مدرسان قرآنی و علاقمندان ویژه خواهران از ساعت 8 صبح لغایت 17 عصر در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.
این فعال قرآنی تصریح کرد: در دوره فوق اساتید برجسته کشوری در حوزه و دانشگاه، به مباحث مربوط به سبک زندگی اسلامی و هنر خوب زیستن می‌پردازند.
سلیمی درخصوص اهداف برگزاری این نشست یادآور شد: سبک زندگی اسلامی هنر خوب زیستن است که موجب استفاده درست از اوقات، لذت بردن از امکانات موجود و شادی واقعی فرد می‌شود. از این‌رو نشست فوق با هدف آشنایی با محورهای مختلف زندگی از منظر دینی و ترویج آن در بخش‌های فردی و اجتماعی ترتیب داده شده است.
 
برگزاری کارگاه تخصصی سبک زندگی اسلامی و هنر خوب زیستن در زنجان
 
برگزاری کارگاه تخصصی سبک زندگی اسلامی و هنر خوب زیستن در زنجان
انتهای پیام
captcha