اجرای طرح «حفظ جزء ۳۰ قرآن» در مدارس طارم
کد خبر: 3766647
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

اجرای طرح «حفظ جزء ۳۰ قرآن» در مدارس طارم

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ سرپرست آموزش و پرورش ابهر گفت: قرآن نقشه راه و چراغ هدایت بشری است و باید در اولویت برنامه‌های ما قرار گیرد که از این‌رو طرح حفظ جزء ۳۰ قرآن در مدارس طارم اجرا می‌شود.

اجرای طرح حفظ جزء 30 قرآن در مدارس طارمبه گزارش ایکنا از زنجان، نقی صفری، سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان طارم ظهر امروز شنبه، 3 آذرماه در جلسه هماهنگی برنامه‌های قرآنی آموزش و پرورش این شهرستان با تأکید بر ضرورت مأنوس شدن با قرآن، اظهار کرد: انس با قرآن انسان را از گزند مشکلات، گرفتاری‌ها و تمایلات نفسانی مصون نگه می‌دارد و موجب پیشرفت، توسعه فردی و اجتماعی می‌شود.
وی تأکید کرد: قرآن نقشه مدون و کاملی است که خداوند متعال آن را تنظیم کرده و با تمسک و عمل به دستورات الهی می‌توان زندگی سعادتمند و موفقی را ترسیم کرد.
وی با تاکید بر ضرورت توجه جدی به قرآن در برنامه‌های مدارس، عنوان کرد: همه آموزش‌های قرآنی در مدارس از جمله طرح حفظ جزء 30 قرآن را که مورد تأکید همه مسؤلین است باید به صورت جدی پیگیری شود.
در ادامه این جلسه نیز برنامه عبادالله عبادی، معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش طارم به طرح‌های قرآنی در دست اجرا در آموزش و پرورش اشاره کرد و اهم آن را مسابقات قرآن، عترت و نماز، حفظ جزء 30 قرآن، درس‌هایی از قرآن، طرح نور، طرح مصباح الهدی، طرح پله‌های آسمانی، جشن قرآن کریم . ... برشمرد.
وی افزود: طرح حفظ جز 30 قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در مدارس شهرستان طارم اجرا می‌شود و دبیران و مربیان و دانش‌آموزانی که در این زمینه فعال باشند مورد تقدیر مادی و معنوی قرار خواهند گرفت.
انتهای پیام
captcha