تبیین اسلام ناب محمدی؛ اولویت مهم دهه پنجم انقلاب اسلامی
کد خبر: 3778967
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱

تبیین اسلام ناب محمدی؛ اولویت مهم دهه پنجم انقلاب اسلامی

گروه فرهنگی - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برآمده از مطالبات الهی امام(ره) است، گفت: تبیین اسلام ناب محمدی؛ اولویت مهم دهه پنجم انقلاب اسلامی به‌شمار می‌رود.

تبیین اسلام ناب محمدی؛ اولویت مهم دهه پنجم انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان 16 دی‌ماه در گردهمایی جمعی از فعالان انقلابی شهرستان زنجان اظهار کرد: تبیین ویژگی‌های اسلام ناب محمدی(ص) و آشکارسازی دروغ‌پردازی‌های دشمنان یکی از اولویت‌های مهم دهه پنجم انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه بنا به فرمایش مقام معظم رهبری تثبیت به اسلام ناب محمدی(ص) و نفی اسلام آمریکایی اولین و محوری‌ترین شاخصه مکتب فکری حضرت امام‌(ره) است، گفت: مردم و به‌خصوص جوانان باید به درستی مرزهای اسلام ناب و اسلام آمریکایی را بشناسند و همانند حضرت امام‌(ره) بر تقویت اسلام ناب و نفی اسلام آمریکایی اصرار داشته باشند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی برآمده از مطالبات دینی، معنوی و الهی حضرت امام(ره) است و از این‌رو اسلامیت نظام رکن مهم آن است که بیش از پیش باید مورد توجه مسئولین در برنامه‌ریزی‌ها و تصمیم‌سازی‌ها قرار گیرد.
وی ادامه داد: بنا به تعبیر شهید مطهری اسلامیت باید الزاماً در همه شئونات، برنامه‌ها و اقدامات نظام به صورت عملی، روشن و شفاف نمایان باشد و در این مسیر تعارف، محافظه کاری، فرافکنی، انفعال و کم‌کاری پذیرفته نیست.
صفی‌یاری با بیان اینکه مردم هم امانتدار و هم صاحب انقلاب‌اند، گفت: اقتضای امانتداری صادقانه توجه عملی و فراگیر به این تذکر حضرت امام راحل است که فرمودند: نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد.
وی با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری مبتنی بر احتمال فتنه 98 گفت: مردم از ابتدای انقلاب اسلامی فتنه‌های زیادی را تجربه کرده و با عنایات الهی و همت مردمی همه فتنه‌ها به ‌خصوص فتنه بسیار سهمگین و طراحی شده 88 را خنثی کرده و با حرکت مجاهدانه، اقدام حکیمانه و به‌هنگام خود از اسلام انقلابی در مقابل تفکرات انحرافی منبعث از اسلام آمریکایی دفاع کردند.
وی افزود: مردم از این پس هم با آمادگی کامل و گوش به فرمان رهبر عزیز خود در مقابل دشمنان خارجی و جریان نفاق داخلی مقاومت خواهند کرد و پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی همچنان در اهتزاز خواهد بود.  
captcha