شناسایی و جذب بیش از 5000 خانواده نیازمند جدید در استان زنجان
کد خبر: 3780176
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵

شناسایی و جذب بیش از 5000 خانواده نیازمند جدید در استان زنجان

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به‌منظور کمک به رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی، 5 هزار و 232 خانواده نیازمند در استان شناسایی و از محل تبصره 14تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفتند.

شناسایی و جذب بیش از 5000 خانواده نیازمند جدید در استان زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، امروز 20 دی‌ماه در جلسه شورای مدیران کمیته امداد اظهار کرد: با بررسی در طی یک ماه گذشته 5 هزار و 232 خانوار نیازمند که مشکلات اقتصادی و معیشتی داشتند توسط مددکاران خانواده شناسایی و از محل تبصره 14تحت حمایت کمیته امداد استان قرار گرفتند.
وی با اشاره به اینکه سطح و گستره خدمات کمیته امداد افزایش یافته است، بیان کرد: با حمایت‌های خوبی که از سوی دولت و مجلس صورت گرفته، سبب شده تا هیچ مددجوی پشت نوتی در استان وجود نداشته باشد.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان راهبرد اصلی این نهاد را توانمندسازی جامعه هدف با محوریت اشتغال خواد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 345 فرصت شغلی جدید با اعتباری نزدیک به 21میلیارد تومان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ایجاد شده است.
وی ادامه داد: چالش‌های اقتصادی موجب افزایش مراجعین به کمیته می‌شود، اما با توجه به حمایت‌های خوب صورت گرفته برای افراد نیازمند پشت نوبتی و واجدین شرایط، پرونده‌های حمایتی تشکیل شده و در حال حاضر افراد پشت نوبت حمایت در استان نداریم.
صفری خاطرنشان کرد: هم اکنون 25 هزار و 163 خانوار با جمعیت  47 هزار و736 نفر در قالب کمک معیشت‌بگیر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که تعداد 5 هزار و 232 خانواده در ماه‌های اخیر و از محل تبصره 14تحت حمایت کمیته امداد استان قرار گرفته است.
انتهای پیام
captcha