ارائه تسهیلات اشتغالزایی بسیج سازندگی استان زنجان به محرومان
کد خبر: 3779235
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

ارائه تسهیلات اشتغالزایی بسیج سازندگی استان زنجان به محرومان

گروه اجتماعی - جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: سپاه استان آمادگی کامل دارد در اعزام مددجویان به مشهد مقدس، آموزش مددجویان در طرح‌های مختلف اشتغال، ارائه تسهیلات و احداث مسکن برای مددجویان با کمیته امداد استان زنجان همکاری کند.

ارائه تسهیلات اشتغالزایی بسیج سازندگی استان زنجان به محرومانبه گزارش ایکنا از زنجان، ابوالفضل طهماسبی، جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان روز گذشته، 16 دی‌ماه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه تعامل و همیاری هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی فقر و محرومیت را ریشه‌کن خواهد کرد، گفت: توسعه همکاری‌ها با کمیته امداد را در دستور کار قرار داده‌ایم تا خدمت رسانی به مستضعفان و مستمندان استان با سهولت بیشتری صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی، اعزام گروه‌های جهادی و گروه‌های جهادی متخصص به مناطق محروم از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج سازندگی است، بیان کرد: فلسفه وجودی بسیج سازندگی محرومیت‌زدایی است تا با رفع مشکلات اقشار بی‌بضاعت جامعه، به توانمندی آنها کمک شود.
جانشین فرماندهی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: سپاه استان آمادگی کامل دارد در اعزام مددجویان به مشهد مقدس، آموزش مددجویان در طرح‌های مختلف اشتغال، احداث مسکن برای مددجویان و دیگر زمینه‌های اجرایی با کمیته امداد استان زنجان همکاری کند که این خدمات در قالب تفاهم‌نامه همکاری انجام می‌گیرد.
طهماسبی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از خدمات بسیج سازندگی به مناطق محروم و روستایی اختصاص داده شده است، افزود: با همکاری کمیته امداد تمهیدات مناسبی برای این مناطق در نظر گرفته شده است که امیدواریم به این مهم دست یابیم.
در ادامه این جلسه هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان اظهار کرد: کمیته امداد و بسیج و سپاه رسالت‌هایی در حوزه محرومیت‌زدایی برعهده دارند که امیدواریم با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بتوانیم نسبت به احداث مسکن در مناطق محروم و روستایی اقدام کنیم.
وی با بیان اینکه بر اساس تفاهم‌نامه همکاری فعالیت‌های مناسبی در زمینه‌های ساخت مسکن، ایجاد اشتغال، بهداشت و درمان و توزیع سبد غذایی صورت می‌گیرد، افزود: بسیج سازندگی و کمیته امداد به خصوص در رسیدگی به مناطق محروم استان خدمات قابل توجهی را به اقشار آسیب‌پذیر ارائه کرده‌اند.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه به دلیل محرومیت در روستاها، رسیدگی به مناطق محروم و دور افتاده در اولویت ارائه خدمات کمیته امداد و بسیج سازندگی قرار می‌گیرد، گفت: با افزایش حمایت‌ها و خدمت‌رسانی به مناطق محروم امیدواریم شاهد توسعه و پیشرفت این مناطق باشیم.
صفری با تقدیر از همکاری خوب سپاه استان به‌خصوص در اردوهای جهادی، جشن عاطفه‌ها و جشن نیکوکاری با کمیته امداد استان گفت: تعامل و همکاری همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی و خیران می‌تواند مسیر خدمت‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر ساکن در مناطق محروم را هموارتر کرده و مشکلات آنها را کاهش دهد وهمیاری تمامی آحاد مردم و مسئولان و نیکوکاران درارتقای همبستگی اجتماعی و ریشه‌کنی فقر و محرومیت نقش به‌سزایی دارد.
انتهای پیام 
captcha