مهمترین عنصر انقلاب اسلامی مردم هستند
کد خبر: 3788069
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹
بصیری:

مهمترین عنصر انقلاب اسلامی مردم هستند

گروه اجتماعی - سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: مهمترین عنصر انقلاب اسلامی مردم هستند و مردم با حرکت خود فجر را آفریدند و می توان گفت انقلاب اسلامی یک سازمان مردم‌نهاد بزرگ است زیرا این انقلاب را مردم بوجود آوردند و آن را پیش بردند.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدصادق بصیری، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان دیروز چهارشنبه، 17 بهمن در گردهمایی سازمان‌های مردم نهاد به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با قرائت سوره فجر و تفسیر فجر پرداخت و گفت: فجر به معنی گشایش نور در ظلمت است.
وی با اشاره به تقارن ایام فاطمیه با دهه فجر، افزود: انقلاب اسلامی یک جوشش و خروش بوده است همچنین در مکتب اهل بیت(ع) جوشش، خروش، فریاد و حرکت وجود داشته و دارد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان تصریح کرد: هرگاه انسان تاریکی‌های دل خود را پاک و روشنی در دل خود ایجاد ‌کند، یک نوع فجر می‌باشد لذا هرگونه روشنی در دل تاریکی را می‌توان دلالت بر فجر دارد.
وی بیان کرد: مهمترین عنصر انقلاب اسلامی مردم هستند و مردم با حرکت خود فجر را آفریدند و می توان گفت انقلاب اسلامی یک سازمان مردم‌نهاد بزرگ است زیرا این انقلاب را مردم بوجود آوردند و آن را پیش بردند.
بصیری تأکید کرد: آفرین به جوانان ما به تعصی از رهبر و امام راحل در این سمن‌ها کار می‌کنند و زحمت می‌کشند و در استان کرمان به سمن‌ها واقعا نیاز داریم و ما باید در خدمت آنها باشیم و یکی از مهمترین وظایف دفتر اجتماعی استانداری ایجاد پیوند بین مردم و دولت می‌باشد.
انتهای پیام

captcha