انقلاب اسلامی؛ معجزه تاریخ
کد خبر: 3788711
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲

انقلاب اسلامی؛ معجزه تاریخ

گروه سیاست و اقتصاد- مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان گفت: انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی و با آرمان‌های انقلابی و ارزش‌های دینی به معجزه تاریخ تبدیل شد.

انقلاب اسلامی؛ معجزه تاریخبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام بلال محمدی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران با پشتوانه مردمی، واقعه‌ای بی‌نظیر برجای گذاشت که می‌توان به آن معجزه تاریخ اطلاق کرد.
وی تصریح کرد: انقلاب ایران طی سه قرن اخیر با هیچ انقلابی قابل مقایسه نیست این اتفاق، یک معجزه است. عوامل شکل دهنده، اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت، آرمان‌ها و شعارهای انقلاب، دارا بودن ارزش‌های دینی، همچنین مردمی بودن، وجود رهبری دینی این عوامل موجب استثنا بودن انقلاب اسلامی مردم ایران شده ‌است.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی از همان روز پیروزی به حرکت خود ادامه داد و متوقف نشد و از سیاست‌های راهبری و آرمانی دست نکشید و به‌تدریج رشد و روز به روز پیش آمد و سپس تبدیل به یک شجره طیبه شد.
وی یادآورشد: انقلاب با همه دشمنی‌هایی که علیه آن شد باصلابت و قد برافراشته ایستادگی کرد. انقلاب در  ۴۸ روز توانست به رای مردم مراجعه کند، یک رفراندم مستقیم و سراسری را رقم بزند که این نشان از مردمی بودن، استقلال و بومی بودن انقلاب دارد.
محمدی گفت: انقلاب ایران در برابر جنگ تحمیلی دنیا ایستادگی کرد تا از تمامیت ارضی خود دفاع کند تا یک وجب در اختیار متجاوزان قرار نگیرد و این در تاریخ یک استثنا و بی سابقه بود زیرا ما توانستیم فرهنگ جنگیدن و دفاع کردن را به نمایش بگذاریم.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان افزود: امروز بر سر سفره جشن چهل سالگی انقلاب نشسته‌ایم و این نشان می‌دهد که همه دشمنان را در این چهل سال تحریم کردیم زیرا ما ذلت امریکا را در بسیاری از صحنه‌ها به نمایش گذاشتیم که می‌توانیم به دستگیری ملوانان آمریکایی در خلیج‌فارس، پایین کشیدن پهبادهای فوق پیشرفته آمریکا و تسخیر لانه جاسوسی  اشاره کنیم.
انتهای پیام
captcha