انقلاب اسلامی روحیه خودباوری را بین مردم تقویت کرد
کد خبر: 3788093
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

انقلاب اسلامی روحیه خودباوری را بین مردم تقویت کرد

گروه سیاست و اقتصاد ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: انقلاب اسلامی که برپایه دین‌مداری و احیای ارزش‌های اخلاقی شکل گرفت، روحیه خودباوری را بین مردم تقویت کرد.

انقلاب اسلامی روحیه خودباوری را در بین مردم تقویت کردحجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، در حاشیه نمایشگاه شکوه چهل‌سالگی در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: گذر از نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، حاکی از آن است که پس از انقلاب روحیه اعتماد به نفس و به تعبیر حضرت امام خمینی(ره) «ما می‌توانیم» ‌بین مردم تقویت شد.
وی ادامه داد: انقلاب توانست مفاهیم عمیقی از جمله خودباوری را به مردم به‌ویژه جوانان انتقال دهد، تاکنون کشور به کمک این نیروها روی پای خود بایستد و در همه عرصه‌ها بدرخشد و ما اکنون به این دستاورها به خود می‌بالیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان به سخنان خود در جمع علمای قیدار اشاره و بیان کرد: وضعیت حکومت پیش از انقلاب به گونه‌ای بود که شاه برای تعیین نخست ویزر و وزرای کابینه باید از آمریکا اجازه می‌گرفت و برای امور داخلی کشور هیچ اختیاری نداشت.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به وابستگی کشور به آمریکا در زمان پهلوی تصریح کرد: در آن زمان هم در حوزه‌های مختلفی استعداد و توانمندی در کشور وجود داشت، اما رژیم طاغوت و فضای طاغوتی استعدادها را کور کرده بود.
صفی‌یاری وابستگی مطلق به غرب را راهبرد زمان پیش از انقلاب دانست و گفت: امام(ره) با انقلاب عظیم خود، اعتماد به نفس و استعدادها را شکوفا کرد و امروز به پیشرفت‌های صنعتی، نظامی، موشکی و تولید علم افتخار می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) احیاگر دین و ارزش‌های اخلاقی در قرن حاضر است، خاطرنشان کرد: در زمان طاغوت، ارزش‌های اخلاقی جامعه تحت تأثیر فرهنگ غرب قرار داشت اما امام(ره) ارزش‌های دین‌مدارانه را مبتنی بر قرآن، عترت و سنت احیا کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: امروز وظیفه صیانت از این امانت سترگ برعهده همه آحاد جامعه است و سطوح این امانت‌داری با توجه به جایگاه فردی و اجتماعی هر کس متفاوت است.
انتهای پیام
captcha