توزیع ۱۵۰ هزار پاکت جشن نیکوکاری در مدارس زنجان
کد خبر: 3793524
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

توزیع ۱۵۰ هزار پاکت جشن نیکوکاری در مدارس زنجان

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به منظور نهادینه کردن فرهنگ احسان و انفاق، توزیع ۱۵۰ هزار پاکت جشن نیکوکاری در بین دانش‌آموزان مدارس استان زنجان از ابتدای اسفندماه آغاز شده است.

توزیع 150 هزار پاکت جشن نیکوکاری در مدارس زنجانهدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه»، 15 اسفندماه سال جاری در مدارس، 16 اسفند در پایگاه‌های کمیته امداد در سطح استان و 17 اسفندماه در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری با همکاری اداره آموزش ‌و پرورش استان زنجان و بر اساس تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت پرورشی این اداره برگزار می‌شود، افزود: برنامه‌ریزی ‌شده است در مدارس استان زنجان پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان مستقر ‌شود.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: مراسم جشن نیکوکاری در پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها در سطح مدارس استان و با همکاری سازمان دانش‌آموزی و تشکل‌های پیشتاز دانش‌آموزی روز چهارشنبه 15 اسفندماه برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی به‌عمل ‌آمده، غرفه‌های فروش محصولات دانش‌آموزان نیز به نفع دانش‌آموزان نیازمند در مدارس ایجاد شده و کمک‌های جمع‌آوری‌شده در هر مدرسه توسط مدیران و اولیای مدارس و با نظارت کمیته امداد بین دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می‌شود.
صفری استفاده از ظرفیت بسیج دانش‌آموزی و دانشجویی و مراکز نیکوکاری استان در برگزاری این جشن را مهم خواند و گفت: 150 هزار پاکت جشن نیکوکاری در سطح مدارس استان زنجان به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی دانش‌آموزان توزیع شده است.
وی به جمع‌آوری 4 میلیارد و200 میلیون تومان در جشن نیکوکاری سال گذشته  اشاره کرد و گفت: 400 میلیون تومان از این کمک‌ها از طریق مدارس و توسط دانش‌آموزان جمع‌آوری شده بود که تمامی مبلغ حاصل از این جشن‌ها برای دانش‌آموزان نیازمند همان مدارس یا مدارس نیازمند دیگر توسط مدیران و انجمن اولیا توزیع و هزینه شد.
انتهای پیام
captcha