برگزاری 13 ویژه‌برنامه گرامیداشت سال‌روز جمهوری اسلامی در بقاع متبرکه گیلان
کد خبر: 3800526
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۷

برگزاری 13 ویژه‌برنامه گرامیداشت سال‌روز جمهوری اسلامی در بقاع متبرکه گیلان

گروه اجتماعی – مدیرکل اوقاف گیلان گفت: به مناسبت گرامیداشت 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی ایران 13 ویژه‌برنامه در بقاع متبرکه گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان امروز، 11 فروردین در جمع خبرنگاران، با اشاره به نزدیک شدن به ایام پایانی طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه گیلان، اظهار کرد: این طرح فرهنگی در 244 بقعه متبرکه استان و با مشارکت 200 مبلغ بومی و اعزامی از قم در حال برگزاری است.

وی 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی را از ایام الله تاریخ انقلاب خواند و افزود: این روز بزرگ و ارزشمند در انقلاب به جهت قرار گرفتن در ایام نوروز بسیار مظلوم واقع شده است، زیرا روز 12 فروردین روز تولد جمهوری اسلامی ایران است و باید مراسم بزرگداشت آن بسیار باشکوه برگزار شود.

علیزاده از برگزاری 13 ویژه برنامه گرامیداشت روز 12 فروردین در بقاع متبرکه گیلان خبر داد و گفت: 244 بقعه متبرکه مجری طرح آرامش بهاری برنامه برای گرامیداشت این روز به ویژه اینکه این روز با روز شهادت امام موسی کاظم(ع) مصادف شده، مراسم دارند.

مدیرکل اوقاف گیلان با بیان اینکه در 13شهرستان یک برنامه شاخص برای گرامیداشت روز جمهوری اسلامی برگزار می‌شود، گفت: ویژه برنامه محوری در آستان مقدس امامزادگان آستارا با سخنرانی حجت‌الاسلام میرشمس الدین، امام جمعه بندرانزلی ساعت 21 امروز، 11 فروردین و در خواهر امام رشت با سخنرانی حجت‌الاسلام عادل، معاون فرهنگی سازمان اوقاف و مداحی حاج ابوذر بیوکافی بعد از نماز مغرب امروز برگزار می‌شود.

وی اعلام کرد: برنامه محوری گرامیداشت روز 12 فروردین با حضور حجت‌الاسلام عادل، معاون فرهنگی سازمان اوقاف فردا، 12 فروردین ماه بعد از نماز مغرب در آستان آقا سید جلال الدین اشرف برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha