موکب شباب سیدالشهدا خرم‌دره به کمک سیل‌زدگان می‌شتابد
کد خبر: 3801978
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳

موکب شباب سیدالشهدا خرم‌دره به کمک سیل‌زدگان می‌شتابد

گروه اجتماعی- معاون فرماندار خرم‌دره گفت: موکب شباب سیدالشهدای خرم‌دره برای کمک‌رسانی در مناطق سیل‌زده اهواز مستقر خواهد شد.

موکب شباب سیدالشهدا خرم‌دره به کمک سیل‌زدگان می‌شتابدبه گزارش ایکنا از زنجان، شاپور رضا کاظمی ظهر امروز دوشنبه 19 فروردین‌ماه در جلسه هماهنگی استقرار موکب شباب سیدالشهدای خرم‌دره در مناطق سیل‌زده، اظهار کرد: کمک به همنوع و دستگیری از نیازمندان یکی از ویژگی‌های بارز مردم خرم‌دره است تا جایی که از این شهرستان به عنوان دیار خیرین یاد می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه همه ما در مقابل بحران به وجود آمده در کشور ناشی از سیل مسئول هستیم، یادآور شد: هیچ کس از گزند حوادث طبیعی در امان نیست و ممکن است این حادثه روزی برای شهر برای خود ما نیز اتفاق بیفتد.
این مسئول با اشاره به اینکه از این پس کمک‌ها در شهرستان توسط موکب‌ها و هلال احمر جمع‌آوری خواهد شد، تصریح کرد: از مردم و مسئولین می‌خواهیم همکاری لازم را در این حوزه داشته باشند.
وی با اشاره به جمع‌آوری کمک توسط برخی از اشخاص حقیقی، یادآور شد: در حادثه زلزله کرمانشاه شاهد جمع‌آوری کمک توسط برخی از سلبریتی‌ها بودیم که متاسفانه هزینه کرد این کمک‌ها مشخص نشد.
وی تاکید کرد: اگر نهاد دولتی در جمع‌آوری کمک‌ها اقدام کنند تا ریال آخر برای هزینه کرد آن موظف است پاسخگو باشد لذا مطمئن‌ترین راه برای کمک است.
وی از استقرار موکب شباب سیدالشهدای خرم دره در مناطق سیل زده خبر داد و گفت: این موکب به مدت یک ماه در مناطق سیل‌زده اهواز در خدمت سیل‌زدگان خواهد بود.
انتهای پیام
captcha