برگزاری جشن گلریزان برای کمک به سیل‌زدگان در حوزه علمیه خرم‌دره
کد خبر: 3801976
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳

برگزاری جشن گلریزان برای کمک به سیل‌زدگان در حوزه علمیه خرم‌دره

گروه اجتماعی- رئیس حوزه علمیه خرم‌دره از برگزاری جشن گلریزان برای کمک به سیل‌زدگان در حوزه علمیه ولیعصر(عج) خرم‌دره خبر داد و گفت: ۲۰ نفر از طلاب حوزه نیز برای اعزام به مناطق سیل‌زده اعلام آمادگی کرده‌اند.

برگزاری جشن گلریزان برای کمک به سیل‌زدگان در حوزه علمیه خرم‌درهبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام رضا محمدی رئیس حوزه علمیه ولیعصر(عج) خرم‌دره ظهر امروز دوشنبه ۱۹ فرودین ماه در جلسه هماهنگی برپایی موکب شباب سیدالشهدا خرم‌دره در مناطق سیل‌زده، عنوان کرد: حوزه علمیه مانند همیشه در کنار مردم است و از هیچ خدمتی برای خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده دریغ نخوهد کرد.
وی با اشاره به انجام اقدامات تبلیغی و ترویجی برای کمک به سیل‌زدگان در مساجد شهرستان، ادامه داد: ۲۰ نفر از طلاب حوزه نیز برای اعزام به مناطق سیل‌زده اعلام آمادگی کرده‌اند.
این مسئول یادآور شد: با حوزه‌های ابهر، هیدج و صائین‌قلعه رایزنی لازم صورت گرفته است تا طلاب با هماهنگی سپاه به صورت یک اتوبوس به مناطق سیل‌زده اعزام شوند.
وی از برگزاری مراسم گلریزان توسط طلاب حوزه ولیعصر(عج) خبر داد و گفت: اساتید حوزه نیز بخشی از حقوق خود را برای کمک به سیل‌زدگان اختصاص داده‌اند.
در ادامه این جلسه نیز رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره اظهار کرد: باید اقلام مورد نیاز احصا شود تا تمام ظرفیت‌ها برای جمع‌آوری کمک‌ها مورد استفاده قرار گیرد.
حجت‌الاسلام حسن محمدی با اشاره به اعزام مبلغین به مناطق سیل‌‌زده، تصریح کرد: از حوزه‌های علمیه تعدادی از طلاب برای حضور در مناطق سیل‌زده ثبت‌نام کرده‌اند.
انتهای پیام
captcha