۷۵۰ مدرس در دانشگاه علمی ـ کاربردی اردبیل تدریس می‌کنند
کد خبر: 3808556
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

۷۵۰ مدرس در دانشگاه علمی ـ کاربردی اردبیل تدریس می‌کنند

گروه اجتماعی ــ رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان اردبیل گفت: اکنون این دانشگاه ‌با ۲۱ مرکز آموزشی تحت نظارت ۷۵۰ مدرس و بیش از ۲۵۰۰ فارغ‌التحصیل در حال آموزش مهارتی نیروهای انسانی است.

۷۵۰ مدرس در حال آموزش مهارتی نیروهای انسانی در دانشگاه علمی کاربردی اردبیل استداریوش لطیفی، رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که ما به علم نیاز داریم اما به پنجه کارآمد هم نیاز داریم، تصریح کرد: دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مولود انقلاب بوده و در راستای اجرایی ساختن منویات معظم‌له به بحث مهارت‌آموزی وارد شده است.

وی ادامه داد: در دانشگاه نظری معمولاً به بحث تئوری و نظری پرداخته می‌شود و توسعه علوم مورد نظر است اما دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی به خاطر تربیت افراد ماهر و تکنسین و در راستای مهارت‌آموزی و توسعه مهارت، متولی نظام آموزش مهارتی کشور شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان اردبیل گفت: اکنون دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی استان اردبیل با ۲۱ مرکز آموزشی تحت نظارت ۷۵۰ مدرس و بیش از ۲۵۰۰ فارغ‌التحصیل در حال آموزش مهارتی نیروهای انسانی هستند.

لطیفی اضافه کرد: دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی به‌منظور تامین نیروهای مورد نیاز به سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و با تعریف رشته شغل‌ها علاوه بر آموزش علم به دانشجویان خود شغل و مهارت یاد می‌دهد تا وارد بازار کار شوند.

انتهای پیام

captcha