جشن گلریزان در خرم‌دره برگزار می‌شود
کد خبر: 3809717
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴
آذربایجانی خبر داد:

جشن گلریزان در خرم‌دره برگزار می‌شود

گروه اجتماعی- رئیس دادگستری شهرستان خرم‌دره گفت: جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد 23 اردیبهشت ماه در خرم‌دره برگزار خواهد شد.

جشن گلریزان در خرم‌دره برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، رجب آذربایجانی، رئیس دادگستری خرم‌دره در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جشن گلریزان این شهرستان در سالن کشاورزان فرمانداری برگزار خواهد شد، اظهار کرد: برگزاری جشن گلریزان از سنت‌های حسنه‌ای است که همه ساله برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برخلاف سال‌های گذشته امسال جشن گلریزان در تمام شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: هرساله در استان 4 شهرستان این جشن را برگزار می‌کردند ولی با تاکید رئیس کل دادگستری استان جشن گلریزان امسال در تمامی شهرستان‌های استان برزگزار خواهد شد .

این مسئول از جمع‌آوری ۲۶۰ میلیون تومان در جشن گلریزان سال گذشته در خرم‌دره خبر داد و گفت: با این مبلغ تعداد 19 نفر از زندانیان غیرعمد به آغوش خانواده‌های خود برگشتند.

وی در ادامه افزود: در کنار کمک‌های خیرین جهت آزاد‌سازی زندانیان مبالغی از طرف ستاد دیه استان به صورت وام بلا عوض پرداخت شده است.

انتهای پیام

captcha