«معلم قرآنی»؛ روشی نو و تسهیل‌کننده برای آموزش قرآن
کد خبر: 3816718
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۹

«معلم قرآنی»؛ روشی نو و تسهیل‌کننده برای آموزش قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول جامعةالقرآن واحد خواهران استان همدان از ارائه دستگاه معلم قرآنی خبر داد و گفت: این دستگاه ‌برای اولین بار در استان ‌به نمایندگی جامعةالقران عرضه می‌شود که دارای ۱۶ گیگ حافظه است و فقط با دادن کدهای مشخص به تدریس می‌پردازد، این دستگاه علاوه بر قابل‌حمل بودن در صرفه‌جویی کاغذ هم کاربرد دارد.

سه شنبه دستگاه «معلم قرآنی»؛ روشی نو و تسهیل‌کننده آموزش قرآنکتایون شهبازی، مسئول جامعةالقرآن واحد خواهران استان همدان با حضور در غرفه ایکنا در نمایشگاه کتاب و ملزومات قرآن همدان، گفت: تحصیلات خود را در حوزه آغاز کردم و از سال ۸۲ تا ۸۵ در جامعه‌القرآن به عنوان قرآن آموز شرکت کردم سپس از سال ۸۵ تاکنون مدیریت جامعةالقرآن استان همدان را در دست دارم.
وی گفت: برگزاری نمایشگاه قرآن با توجه به اینکه اولین سال برگزاری آن است دارای نواقصی است اما با برگزاری این نمایشگاه بسیار مسرور شدیم و همه قرآن‌آموزان و فعالان قرآنی به وجد آمدیم که سرانجام تا اینکه با دادن فضا به قرآنیان به آن ها هم اهمیت داده شد و بیش از پیش خوشحال شدیم.
شهبازی اظهار کرد: برای ورود به جامعةالقرآن ابتدا قرآن آموزان تعیین سطح می‌شوند و عموما ۹۰ درصدشان وارد رشته حفظ شده و با موفقیت حافظان قران می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: قرآن متأسفانه همیشه مهجور مانده است و کمتر دیده می‌شود، فعالان قرآنی مشکلات بسیاری دارند هم‌چنین کمبود بودجه‌های قرآنی باعث شده تا مسابقات قرانی به سختی برگزار شود و با بالا بودن هزینه های جانبی مشکلات مکانی برای قرآن داریم.
شهبازی از دستگاه معلم قرآنی خبرداد و گفت: دستگاه معلم قرآنی برای اولین بار در استان همدان به نمایندگی جامعةالقرآن عرضه می‌شود که دارای ۱۶ گیگ حافظه است و تنها با دادن کدهای مشخص به تدریس می‌پردازد، این دستگاه علاوه بر قابل حمل بودن در صرفه جویی کاغذ هم کاربرد دارد.
انتهای پیام

captcha