۱۷ تیرماه؛ آغاز پروازهای حج تمتع از فرودگاه زنجان
کد خبر: 3817911
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳

۱۷ تیرماه؛ آغاز پروازهای حج تمتع از فرودگاه زنجان

گروه اجتماعی ــ مدیر فرودگاه زنجان از میزبانی این فرودگاه برای پروازهای حج تمتع خبر داد و گفت: ۱۶۳۰ زائر به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

۱۷ تیرماه، آغاز پروازهای حج تمتع از فرودگاه زنجانمحمد قاسمی، مدیر فرودگاه زنجان، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: امسال 1630 زائر بیت‌الله الحرام از فرودگاه زنجان اعزام می‌شوند. زمان پروازهای رفت زائران از فرودگاه زنجان 17 تا 19 تیر و زمان بازگشت نیز 26 تا 28 مرداد خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه هنوز نوع هواپیما برای پروازهای حج تمتع مشخص نشده است، بیان کرد: با توجه به ظرفیت هواپیما، تعداد پروازها متفاوت است اما پیش‌بینی می‌شود که ۶ پرواز رفت و ۶ پرواز برگشت داشته باشیم.
مدیر فرودگاه زنجان همچنین از برقراری مجدد پروازهای زنجان- مشهد از دوم تیرماه خبر داد و گفت: شرکت هواپیمایی پس از چک سنگین هواپیما از دوم تیرماه مجدد این پروازها را برقرار خواهد کرد.
این مسئول ابراز کرد: هواپیمای زنجان ـ مشهد روزهای یکشنبه هر هفته ساعت 13 به مقصد زنجان حرکت می‌کند و ساعت 15 در فرودگاه زنجان به زمین می‌نشیند. ساعت 16 نیز زنجان را ترک می‌کند و ساعت 18 در مشهد فرود می‌آید.
وی ادامه داد: روزهای چهارشنبه هر هفته نیز ساعت 9 صبح هواپیما از فرودگاه مشهد به سمت زنجان حرکت می‌کند، ساعت 11 در فرودگاه زنجان خواهد بود و ساعت 12 به سمت مشهد پرواز می‌کند.
انتهای پیام

captcha