تشرف ۸۰ ایثارگر زنجانی به حج تمتع
کد خبر: 3825126
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴

تشرف ۸۰ ایثارگر زنجانی به حج تمتع

گروه اجتماعی ــ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از تشرف ۸۰ نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر این استان به حج تمتع امسال خبر داد و گفت: حضور ایثارگران در کاروان‌های تشرف به حج، حرکتی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

تشرف 80 نفر از ایثارگران زنجانی به حج تمتعبه گزارش ایکنا از زنجان، علی کاظمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان امروز، 16 تیرماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حج اظهار داشت: شهیدان والامقام حجت‌الاسلام سید ابوالحسن موسوی، غلامرضا عطوفی و شهیده طاهره طاهری سه شهید حج استان زنجان به شمار می‌روند.
 
وی با اشاره به حضور خانواده‌های شهدا در مراسم حج امسال افزود: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته در این سفر معنوی سه فرزند شهید، دو پدر، دو مادر و سه همسر شهید و یک جانباز بالای 70 درصد حضور دارند.

این مسئول همچنین یادآور شد: در کاروان زائران امسال استان زنجان، 69 نفر از جانبازان سرافراز بالای 25 درصد زنجانی به سرزمین وحی تشرف می‌شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان ضمن آرزوی سفر خوب و سرشار از معنویت برای این عزیزان تصریح کرد: امیدواریم طبق تمهیدات و همت زائرین در فرصت محدودی که در این سفر معنوی هستند، بهره کافی را از حضور در سرزمین وحی ببرند.
 
کاظمی به تقویت بعد معنوی و بهره‌گیری هرچه‌ بیشتر از فضای فراهم شده در سفر حج تأکید و بیان کرد: حضور ایثارگران در کاروان‌های تشرف به حج حرکتی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به آغاز سفر زائران از 17 تیرماه سال جاری، اظهار کرد: حجاج زنجانی در قالب 11 کاروان زیارتی تا 19 تیرماه به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.
انتهای پیام
captcha