راهیابی ۲۹ دانش‌آموز ابهری به مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری
کد خبر: 3819487
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

راهیابی ۲۹ دانش‌آموز ابهری به مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنری

گروه اجتماعی ــ مدیر آموزش و پرورش ابهر از راهیابی ۲۹ نفر از دانش‌آموزان شهرستان به مرحله کشوری سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری خبر داد و گفت: پرورش روحیه مشارکت‌جویی، مسئولیت‌پذیری، تعامل و همدلی، تقویت حس خودباوری و افزایش اعتماد به نفس در  قالب فعالیت‌های هنری از مهمترین اهداف این مسابقات است.

راهیابی 29 دانش‌آموز ابهری به مرحله کشوری مسابقات فرهنگی و هنریعباس عزیزخانی، مدیر آموزش و پرورش ابهر در گفت‌و‌گو با ایکنا از زنجان، با اشاره به این که 29 نفر از دانش‌آموزان مدارس متوسطه شهرستان ابهر با کسب رتبه اول مرحله استانی به مرحله کشوری سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری راه یافته‌اند، گفت: دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه شهرستان ابهر 10 رتبه دومی و 28 رتبه سومی این دوره از مسابقات را نیز از آن خود کردند.
وی با اشاره به اینکه مسابقات فرهنگی و هنری  یکی از مهمترین موقعیت‌ها جهت کشف استعدادهای دانش‌آموزان است، گفت: مدارس باید زمینه بروز و ظهور خلاقیت‌های هنری را فراهم و علاقه‌مندی‌های نوجوانان را به سمت و سوی مطلوب هدایت کند.
وی با اشاره به موفقیت‌های دانش‌آموزان ابهری در رشته‌های فرهنگی و هنری در سال جاری، گفت: دانش‌آموزان دوره اول متوسطه شهرستان نیز با کسب 7 رتبه اولی، 14 رتبه دومی و 9 رتبه سومی در این مسابقات خوش درخشیدند.
عزیزخانی افزود: رشد و تعالی دانش‌آموزان، پرورش روحیه مشارکت‌جویی، مسئولیت‌پذیری، تعامل و همدلی، تقویت حس خودباوری و افزایش اعتماد به نفس در  قالب فعالیت‌های هنری از مهمترین اهداف این مسابقات است.
انتهای پیام
captcha