جشنواره «من بچه شیعه هستم» در همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 3823279
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان؛

جشنواره «من بچه شیعه هستم» در همدان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیر مؤسسه فروغ‌اندیشه همدان بیان کرد: در راستای برگزاری جشنواره «من بچه شیعه هستم»، دوره‌های تجوید و ترتیل قرآن کریم ‌هر هفته در پارک کودک برگزار می‌شود.

جشنواره «من بچه شیعه هستم» در همدان برگزار می شودحجت‌الاسلام میلاد صالحی، مدیر مؤسسه فروغ اندیشه همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: به همت هیئت جوانان رضوان‌الجواد و مؤسسه فروغ اندیشه، سلسله جلسات «جوان و خانواده دینی» در همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جلسات به مدت 5 هفته، در مسجد آیت الله بهبهانی واقع در باباطاهر برگزار می‌شود گفت: سلسله جلسات «جوان و خانواده دینی»، هر چهارشنبه ساعت 19 شب با حضور مدرس و کارشناس برجسته دینی برگزار می‌شود.

صالحی عنوان کرد: در این سلسله جلسات به مباحثی همچون؛ «جوان از دیدگاه قرآن و عترت، ویژگی‌های جوان از دیدگاه قرآن و عترت، ضرورت تشکیل و تحکیم خانواده ، ارتباط جوانان با والدین و جامعه» پرداخته می‌شود.

مدیر مؤسسه فزوغ اندیشه همدان ادامه داد: در راستای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و والدین آنان، پنجمین دوره جشنواره «من بچه شیعه هستم» با همکاری مجموعه فرهنگی غنچه‌های بنی‌هاشم و موسسه فروغ اندیشه برگزار می‌شود.

صالحی با اشاره به اینکه برنامه‌های این جشنواره تا پایان فصل تابستان ادامه دارد،‌ افزود: این جشواره دارای برنامه‌های مختلف دینی، قرآنی، فرهنگی و اردویی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های این جشنواره برگزاری دوره‌های آموزش قرآن کریم است، گفت: در راستای اجرای این طرح، دوره‌های تجوید و ترتیل قرآن کریم روز‌های دوشنبه و پنج‌شنبه هر هفته ساعت 19 عصر، در محل پارک کودک، برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha