بیش از ۱۶۰۰ حامی به جمع نیکوکاران زنجانی پیوستند
کد خبر: 3823365
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴

بیش از ۱۶۰۰ حامی به جمع نیکوکاران زنجانی پیوستند

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: ۱۶۸۷ حامی و نیکوکار زنجانی حمایت معنوی ۲ هزار و ۴۴ یتیم و فرزند محسنین را برعهده گرفتند.

بیش از 1600حامی به جمع نیکوکاران زنجانی پیوستندهدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: هم اکنون 4 هزار و 50 یتیم و فرزند محسنین از حمایت‌های معنوی حامیان نیکوکار بهره‌مند هستند و امسال یک هزار و 687 خیر نیکوکار به جمع حامیان طرح اکرام و محسنین اضافه شدند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۵ هزار و 743 حامی زنجانی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت‌های مادی و معنوی خود را به این خانواده‌ها عرضه می‌دارند و میزان کمک‌های خیران زنجانی به ایتام و فرزندان محسنین در سال گذشته به 12 میلیارد و 117 میلیون تومان رسید که مستقیماً به حساب ایتام واریز شده است.

صفری با اشاره به اینکه خیران در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین، مشارکت خوبی داشته‌اند، افزود: با مشارکت مطلوب حامیان زنجانی در طرح اکرام ایتام و محسنین استان زنجان میانگین سرانه ایتام در سال گذشته به 481 هزار و فرزندان محسنین به 235 هزار تومان ارتقا یافته که میانگین سرانه ایتام استان زنجان بیش از دوبرابر کشور است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه به توسعه مشارکت‌های مردمی به‌عنوان یکی دیگر از راهبردهای مهم این نهاد در سال جاری اشاره کرد و گفت: شبکه‌سازی در بخش‌های مختلف کاری و چابک‌سازی فعالیت‌ها از طریق واگذاری بخشی از امور تصدی‌گری این نهاد به مراکز نیکوکاری از برنامه‌های مهم این نهاد در این بخش است.
انتهای پیام

captcha