۵۳ مرکز نیکوکاری در زنجان تأسیس می‌شود
کد خبر: 3830666
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹

۵۳ مرکز نیکوکاری در زنجان تأسیس می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از فعالیت ۳۵ مرکز نیکوکاری خبر داد و گفت: مجوز تأسیس ۵۳ مرکز دیگر صادر شده است‌.

۵۳ مرکز نیکوکاری در زنجان تاسیس می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، شب گذشته، ۶ مردادماه در مراسم افتتاح مرکز نیکوکاری شمیم نرگس مسجد داود‌قلی اظهار کرد: مسجد داودقلی یکی از مساجد فعال و انقلابی زنجان است و هدف از افتتاح مرکز نیکوکاری بهره‌گیری از حضور، تخصص و مهارت خیرین، تشکیل شبکه‌های محلی، صنفی و تخصصی است.

وی ایجاد ارتباط مناسب و منطقی بین نیازهای نیازمندان و توانمندی مردم را از دیگر اهداف ایجاد مراکز نیکوکاری خواند و گفت: با ایجاد مراکز نیکوکاری معیشت مردم نیز با حفظ عزت نفس و کرامت انسانی آنها حفظ خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در ادامه از فعالیت 35 مرکز نیکوکاری در استان زنجان خبر داد و افزود: سال گذشته خیرین بیش از 9 میلیارد و 200 میلیون تومان در قالب مراکز نیکوکاری به نیازمندان کمک کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه روال کار در مراکز نیکوکاری این است که کمک‌های جمع‌آوری شده در همان مرکز هزینه شود، افزود: تا پایان سال 110 مرکز نیکوکاری در استان افتتاح می‌‍شود که تاکنون مجوز 53 مرکز صادر شده است.

صفری گفت: در چهار ماهه نخست سال‌جاری بیش از 46 میلیارد ریال از طریق مراکز نیکوکاری برای کمک به نیازمندان جمع‌آوری و توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته مردم استان زنجان در بخش‌های مختلف مساعدت‌های خوبی را به کمیته امداد داشته‌اند، اضافه کرد: در حوزه اکرام ایتام میانگین سرانه ماهیانه به 481 هزار تومان افزایش یافته است.

انتهای پیام

captcha